Nastalo další podzimní ráno. Siriusovi se už poslední týdny špatně spalo. Celé dny a noci myslel jenom na Remuse. Kdykoliv se ho Moony dotknul naskočila mu husí kůže, jakmile ho uviděl začalo mu silně bušit srdce, byl nervózní, potil se, klepal se a trochu koktal a často z něj nemohl spustit oči. Sirius nad tímto dlouho přemýšlel a začínal se bát, že Remuse nenávidí. Ale jak to? Proč by měl nenávidět zrovna jeho Náměsíčníka? Vždyť je k němu vždycky tak milí. Sirius se teda rozhodl že jediná šance je zkusit se Removi vyhýbat a tím zjistí jestli ho opravdu nenávidí. Dnes ráno byl tedy odhodlaný s tím začít. Ihned co se vyhrabal z postele tak zamířil do sprchy. Potom se jen oblékl do jeho "uniformy" a vyrazil do společenské místnosti. Hned co tam ale vkročil, tak ho přivítal vřelý úsměv Remuse. Tichošlápek ihned znervózní. "A-ahoj. Všichni už šli. Tak jsem si řekl, že tady na t-tebe počkám." Řekl Remus, který byl zrovna rudý od hlavy až k patě. "Noo... víš já z-zrovna nemám hlad... takže si ehm.. dojdu raděj..to... zaběhat." Sirius byl vždycky dobrý lhář, ale lhát Remusovi bylo pro něj něco jiného. Remusovi prostě lhát nešlo. "Tak teda d-dobře... užij si to."
Odvětil Remus dost zklesle. Sirius hned věděl že mu to nevěří a bylo dost vidět že je mu to líto.Už to byl skoro týden co se Sirius vyhýbal Remusovi a byl to snad nejhorší týden jejich života. Remus skoro vůbec s nikým nemluvil a skoro vůbec nejedl. Bohužel ani Tichošlápek na to nebyl jinak. Jednoho večera ležel Sirius a James ve svém pokoji a samozřejmě téma padlo na rudovlasou krásku. "Stejně si jednou vezmu Evansovou." Řekl do ticha James. "Že tě to furt baví. Paroháči!" Zasmál se Sirius. "Protože jí miluju!"
"No.Jasně" Odvětil s ironií v hlase Sirius. "Ne vážně jí miluju. Prostě kdykoliv jí vidím, tak znervózním, klepu se, tluče mi silně srdce, koktám a potím se. Když jí potom delší dobu nevidím cítím se prázdný." James ukončil svůj proslov a Sirius si jen odfrkl. "To není láska Jamesi... Tohle samé mám když zahlédnu Moonyho. To mi snad chceš říct že ho miluju!?"
"To nevím, ale stejně mluvil Frank o Alice. Takže fakta mluví jasně!" Řekl rázně Dvanácterák. Siriusovo srdce najednou vynechalo úder. Žeby to nebyla nenávist, ale láska?
ČTEŠ
Secret they shouldn't know- Wolfstar
FanfictionJak těžké je přiznat si city k svému kamarádovi a jak to vlastně vezmou jejich přátele. Amatérská ff o Wolfstar... tak snad se bude líbit.