Děkuji [NEUPRAVENO]

847 36 3
                                    

Děkuju všem, kteří to dočetli až sem.

Konec není tak dobře napsaný,jak bych chtěla,ale skončil přesně tak,jak jsem to plánovala.

Beatrice prostě musela umřít v dobrém světle.

Doktor Strange ovládá čas díky kamenu nekonečna a Beatrice ten kámen na drobné změny ani nepotřebovala,tak myslím,že by určitě dokázala vrátit čas o tři hodiny.

Navíc,Beatrice byla nejsilnější,nejchytřejší a taky nejnebezpečnější bytost,která kdy žila.

Musí se nechat,že Starka měla radši než sama sebe a to,že obětovala svůj život pro ostatní,znamená,že v jádru to byla laskavá a hodná lidská bytost.

Určitě jste si všimli,že byli velké změny v typu psaní,nebo alespoň podle mě. Je to tím,že každou kapitolu jsem psala ve velkém časovém rozdílu.

Ukončila jsem to ještě než vyšlo Infinity War,což mi přijde i docela chytrý.

Pro ty,kteří něco nepochopili. Beatrice/Golden Princess vrátila čas ve všech vesmírech,do doby kdy se Spider-Man měl stát Avengerem, ale odmítl to. Dal

Děkuji všem za to,že to se mnou vydrželi a že je příběh i bavil.

Rozhodla jsem se to ukončit teď,protože už mě to upřímně nebavilo psát a hlavne až uvidím IW budu asi tak měsíc brečet,takže by stejně nic nevycházela.

Děkuji všem věrným čtenářům a hvězdám a komentářům. Jsem za to strašně vděčná.

Takhle příběh ukončuji a nechám osud Avengers na Infinity War.

Plánuju další příběh o Avengers. Možná dám děj zase před Infinity War. Uvidím podle toho jak to dopadne.

Kdo se na ně těší? Já mega moc! Ale zároveň to taky nechci vidět.

Já jedu pátek s kamaradkami do Prahy a mega se na to těším. Chtěli jsem až v patek,aby jsme to mohli přes víkend vydýchat a nebuleli ve škole.

Tímto,tento příběh ukončuji.

Love you.

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat