waar ben ik?

23 1 2
                                    

PVO Loes
"Het is een koude dag" zeg ik tegen mezelf. Ik moet een plek vinden om te slapen! Maar ik kom geen dorp tegen. Ik loop nu al 5 dagen rond in dit bos. Dwalen door het bos. Ik kom nooit een dorp tegen! Ik hoop... Wacht eens! Kijk daar! Het is een dorp! Misschien is er eten? Ik loop er zo hard ik kan naartoe. Ik loop een berg op en zie...
...een groot dorp! Een heel groot dorp.
Ik schreeuw het uit een dorp betekent eten. Ik ren zo hard ik kan van de berg. En opeens...  BAF! Ik bots tegen een pony. Ik hoor mezelf zeggen: "sorry, ik... Ik" " ben nieuw hier?" Vraagt ze. "Ja. Maar wie ben jij?" Vraag ik. "Ik... Ik ben Maithe. Ik woon hier ook nog maar pas." "Maar waar ben ik dan?" "Je bent in Rainbow falls" "Kan ik wat eten?" "Tuurlijk. Kom maar mee. Ik geef je eerst een rondleiding."

PVO Maithe
Ik kom net een pony tegen. En opeens geef ik haar een rondleiding. Ik weet haar naam niet eens! Ze wil hier komen wonen! Maar dat gaat niet zo maar. Ze is een Aardpony en kent in dit dorp niemand. Wie is ze? Waar komt ze van? Hoe komt ze hier? Waarom heeft ze honger? Ik moet naar Daria! Zou ik haar zeggen dat ik weg moet? Ja. Ik zeg het gewoon! "Eigenlijk moet ik gaan! Sorry ik zal je even naar Janne brengen. Zij kan goed koken." "O. Ok." Ze reageert wel raar wie is ze? "Hoe heet je eigenlijk?" Het kwam zo uit mijn mond. "Ik ben Loes." "Ik moet nu echt gaan hier woont Janne. Doei!" Ik hoor haar nog "doei" roepen. En toen was ik weg. Ik ren zo hard ik kan naar Daria. Waarom woont ze zo ver weg. Denk ik nog als ik bij haar aankom. "Daria, Daria!" Begin ik te schreeuwen. "Rustig. Wat is er?" "Er is een nieuwe pony. Ze heet Loes." "Maar dat is goed nieuws. Ik ben blij!" "Nee!" Antwoord ik nog maar ze negeert me (zoals altijd als er een meningsverschil is). "Kom we gaan naar haar toe!" "Daria het is te laat. We gaan slapen." Ik denk nog even: wat moet ik doen met haar? Maar dan val ik in slaap. Een diepe slaap.
                                                                     
Hoi, dit was deel 1. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vind het alvast leuk om te schrijven! Zeker even stemmen en als je vragen hebt stel die dan!
Groetjes The great good girls. ❤️

the great good girls -  Nieuwe Vriendinnen!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu