dört;; tanışma

2.7K 290 36
                                    

öğrenci hae na,

bugün cuma ve ben hafta sonu seni göremeyeceğimden dolayı biraz huzursuzum.

sanki seni yıllardır tanıyorum ve gitmeni istemiyorum.

düşüncelerime daldığım sırada kapının açılmasıyla oraya bakıyorum. ve seni görüyorum.

kirpiklerine düşen kar taneleri ve kızarmış yanaklarınla o kadar tatlısın ki sana tekrar tekrar hayran oluyorum.

"merhaba," diyorsun selam vererek ho seok'a. "bugün kar yağıyor, çalışacak mıyız?"

siz ikiniz uzlaşmaya çalışırken mimiklerini seyrediyorum.

"ji min, hae na'ya sıcak bir şeyler verir misin?" ho seok bana seslendiğinde bana dönüyorsun. bakışlarımı kaçırıp ho seok'a bakıyorum. "arabaya zincir takacağım da."

başımı hızlıca sallarken aynı zamanda hızlı adımlarla mutfağa yöneliyorum. çünkü seninle olan vaktimden boş yere zaman kaybetmek istemiyorum.

senin için yaptığım sıcak çikolatayla geri döndüğümde masamın önündeki koltuklara oturduğunu görüyorum.

gülümseyerek kupayı sana uzattığımda gülümseyerek kupaya uzanıyorsun.

değen ellerimiz kalbimin atışlarını hızlandırdığında hızlıca geri çekiliyorum.

"teşekkür ederim."

karşına geçip çenemi elime koyup bir süre seni izliyorum.

"burada öğretmen misiniz?"

başımı sallıyorum.

"motor derslerine giriyorum," diyorum ilk defa konuşarak. "arabalardan daha zevkli."

"öyle mi?" diye soruyorsun dilini çikolata olan dudaklarının üzerinde gezdirirken. "araba sürmekte çok kötüyüm."

gözlerimi dudaklarından çekmeyi başardığımda bakışlarımı gözlerine çeviriyorum.

"belki de şansını motorda denemelisindir, ha?"

"belki de.."

bir süre dikkatle beni incelediğinde heyecanlanmadan edemiyorum.

"siz bana dün yardım eden kişisiniz, değil mi?"

"öyleyim," diyorum beni hatırlamanın verdiği mutlulukla.

"ah," diyorsun elini uzatıp. "bu arada ben hae na."

mutlulukla elimi uzatıyorum. "ben de park ji min."

memnun olduğum her halimden okunurken gülümsüyorsun ve tekrardan içimi ısıtıyorsun.

-kurs öğretmenin ji min.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
hagsaeng;; jimin ✅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin