,,Celou tu dobu jsi to byla ty Jane." Vydechl nervózně Steve. Podíval se na mě těma štěněčíma očima. Na nic jsem nečekala a přitáhla jsem si ho k sobě.
Nejprve jsem ho líbala něžně ale pak to přešlo ve vášeň. ,,Jane." Odtáhl se ode mě Steve. ,,To nemůžeme." Řekl smutně. ,,A kdo řekl že ne hm?" Zeptala jsem se a hned jsem ho zase začala líbat. Tolik motýlků jsem v břiše necítila ještě nikdy.
Na nějakou zraněnou nohu jsem srala a vyskočila jsem na něj. On mě chytl pod zadkem a přitlačil ke stěně.
,,Steve." Vydechla jsem do polibku. On se zastavil opřel si čelo o to mé a počkal co řeknu. ,,Nechceš se přesunout do ložnice." Řekla jsem s úšklebkem a víc jsem se na něj natiskla. Nic neřekl a vzal mě do své postele, kde mě opatrně položil.....
Ráno jsem se vzbudila s bolestí hlavy. Sedla jsem si a porozhlédla jsem se kolem. Kde to sakra jsem? Podívala jsem se na spícího člověka vedle mě. Byl to Steve, který na sobě měl jen peřinu. Sakra opravdu to nebyl jenom sen, mi jsme spolu fakt spali.
Co nejpotišeji jsem se oblékla abych ho náhodou nevzbudila. Co jsem to zase udělala. Nejhorší je že si úplně všechno pamatuju a moc se mi to líbilo... Rychle jsem se oblékla a naposledy jsem se na něj podívalaPohled Steva
Ráno jsem se probudil a chtěl jsem vedle sebe nahmatat Jane, ale nic tam nebylo. Otevřel jsem oči a posadil jsem se. Byla pryč. I její věci byli pryč. Ach jo Steve ty jsi to zase celý pokazil.
Nechtěl jsem aby to takhle skončilo jen jsem jí chtěl pomoct domů a odejít, ale pak už to nešlo. To co jsem včera říkal byla pravda. Celou tu dobu to byla Jane. To s tím plesem tam jsem taky chtěl pozvat Jane, byl jsem štěstím bez sebe když jsme tam šli spolu ale moc dobře jsem si uvědomoval že někdo jako ona nebude chodit s někým jako jsem já a asi to tak má pořád, když utekla.
Její rozhodnutí musím respektovat a chápu že utekla. Prostě na tohle nemám štěstí. Oblékl jsem se vyčistil jsem si zuby a zarazil jsem se. Na zem něco spadlo a udělalo to ohromný rámus. Kdo to je? Nepřišla Hydra? Opatrně jsem šel do kuchyně odkud se ten zvuk ozval.
Pohled Jane
Jestli si myslíte že jsem odešla tak mě asi neznáte. Sice jsme to možná neměli dělat, ale byl sakra dobrej, každopádně to trochu odbočuju.
Vždycky se mi líbila Stevova povaha a vždyť se známe tak dlouho. Bylo by divný kdybych k němu něco necítila. Bylo mi úplně jedno že je malý a slabší pro mě bylo hlavní to, že měl srdce ze zlata a taky nechápu ten stereotyp, že kluk má být ten co holku vždycky zachrání, holka přece klidně klukům nakopat zadek může. Jestli víte jak to myslím.Chtěla jsem Stevovi udělat k snídani lívance. Už jsem je dala na stůl a pánev jsem nesla zpátky do kuchyně když v tom. Bum. Obrovská rána jak mi pánev spadla na zem. Rychle jsem ji zvedla.
Uslyšela jsem kroky. Podívala jsem se na příchozího a zazubila jsem se. ,,Chtěla jsem tě jít vzbudit, ale tak dobrý." Zasmála jsem se a odnesla jsem pánev do kuchyně. ,,Ty jsi ještě tady?" Zeptal se zmateně Steve. ,,Co ty nechceš, abych tu byla?" Zeptala jsem se. ,,Samozřejmě že chci jen...." Zadrhl se ve větě. ,,Vzbudil jsem se a ty jsi tam nebyla a já...myslel jsem že jsem něco udělal špatně a že jsem ti nějak ublížil." Řekl zničeně Steve.
,,Steve." Zasmála jsem se a přešla jsem k němu. Dala jsem si svoje ruce na jeho ramena a podívala jsem se mu do očí. ,,Já tě nikdy neopustím a k tomu včerejšku...." Zastavila jsem se a na tváři jsem vykouzlila úšklebek. ,,Bylo to tvoje poprvé?" Zeptala jsem se laškovně. On na sucho polkl. ,,Bylo to tak poznat?" Řekl nezvózně. ,,Ale prosím tě byl jsi dobrej." Zasmála jsem se nad jeho starostma.,,Jane, děkuju, za to že jsi tady a za to že stojíš vždycky při mě." Řekl Steve něžně a naklonil se ke mně. Na nic jsem nečekala a přitáhla jsem si ho do polibku. Oba dva jsme se nakonec odtáhli a já zaskučela. Jak jsem se odtáhla nějak jsem si hejbla s nohou a Steve to poznal. ,,Jak to že jsi si včera na tu nohu nestěžovala?" Zeptal se starostlivě Steve. ,,Včera jsem měla důležitější věci na práci a teď pojď jinak ti vystydnou lívance." Zasmála jsem se a Steve mi dal pusu na tvář. ,,Ty jsi dokonalá." Zasmál se se mnou a šel jíst lívance.
,,Dneska jsou vánoce." Řekl Steve u snídaně. ,,Já vím." Řekla jsem zničeně. On na mě namířil pohled alá vyklop co tě trápí nebo uvidíš. ,,Je to takový divný, první vánoce bez rodiny." Řekla jsem zničeně a on hned pochopil. ,,Já a Bucky jsme tvoje rodina. Máme jeden druhého tak můžeme slavit spolu." Řekl s úsměvem. ,,Tak jo." Řekla jsem už v pohodě. ,,Mimochodem máš hezký tričko." Řekl Steve a podíval se na mě. Jen jsem se začervenala jak rajče. ,,Já vím." Vyplázla jsem na něj jazyk. Mám svoje oblečení, ale jelikož to byli šaty tak jsem si půjčila Stevovo dlouhé tričko a pod to jsem si vzala kalhotky. Pořád lepší než být tu v šatech jak nějaký imbouš.
,,Jane? Jak to mezi námi je?" Zeptal se zničehonic Steve.
ČTEŠ
Protect my love (captain america ff)COMPLETED sequel coming
ActionJane nikdy od života nečekala mnoho. Co by taky mohl člověk chtít v takové době jako je válka?