Hei! jeg er Lea, jeg er 17 år og dette er min kompliserte historie om vennskap og kjærlighet. Jeg starter hvor det hele startet, nemlig for tre år siden på en Leir
Jeg var i Oslo sammen med familien min og vi nøt den siste dagen sammen før jeg dro på leir uten dem. Jeg var kjempe spent siden dette var første leiren min og jeg gledet meg til å møre mange nye mennesker. Klokken nærmet seg 14:30 og vi måtte dra siden jeg skulle være på leirområdet klokken 15 sharp. "Mamma jeg må dra nå, de andre venter!" sa jeg utålmodig til mamma som aldri blir ferdig med å klemme og kysse på meg. Men jeg kunne ikke dømme henne, dette var jo faktisk også første gangen jeg skulle være borte hjemmefra i mer enn to dager, leiren varer i 7 dager og dette er totalt nytt fot oss alle.
Hele dagen går til å sette opp leiren og jeg er drit lei og sliten, jeg og mine to bestevenninner Trine og Mia hadde enda ikke hatt tid til å se på leirplassen og bli kjent med noen. Det nærmet seg kvelden og vi gjør oss klare til leirbål med musikk og kos. Heldigvis slapp vi å bygge mer og kan slappe av resten av kvelden. Den første dagen gikk veldig fort siden vi måtte jobbe også videre men det var godt å legge seg. Andre dagen fikk vi endelig gå ut av vårt lille område med telt osv for å se på resten av leiren. På landsleirer som dette er det veldig populært med noe som heter "free hugs" s dette står på skilt som vi bærer om halsen og faktisk er gratis klemmer. Det var da det hele begynte. Jeg, Mia og Trine møtte på en liten guttegruppe som gjorde det samme som oss og selvfølgelig klemte vi alle, ingen turte å faktisk prate med hverandre dermed gikk vi videre. Etter en liten stund møtte vi den samme guttegruppen igjen og vi bestemte oss for å gå sammen, da ble vi kjent med Mats, Benjamin, Kriss og Simon. Vi ble alle kjempe godt kjent og hang sammen hver dag så mye som mulig. Jeg ble med en gang betatt av Kriss som var den ideelle drømmegutten for en 14åring som aldri hadde hatt et faktisk forhold. Han var blond med lyse blåe øyne og en personlighet som fikk alle rundt seg til å smile. Vi hadde det kjempe morsomt sammen og Kriss fikk meg til å føle meg spesiell til en hver tid, vi hang sammen med de andre, delte slush og hadde det fantastisk.
Jeg kom godt over ens med alle men lite viste jeg at Kriss ville ikke bli den gutten jeg kom til å holde kontakten med men.
YOU ARE READING
Gjennom tykt og tynt
RomanceLea var dro på leir for tre år siden og møtte hennes nærmeste venn, den dag idag er de enda venner men mye har skjedd i fortiden og de er ikke lengre like nære som de var. Likevel kunne ingen skille dem, men Lea er ikke så sikker lengere Lea er nå 1...