Dnes jsem se vzbudila asi o půl šesté a vůbec jsem nemohla spát. Měla jsem strašné sny
*zdálo se mi, že jsem těhotná a Cam se naštve a řekne mi, že to nemůže být jeho a odešel.*
Šla jsem se napít vody a potom za mnou přišel Cam.
,,Zlato, co tady strašíš. Je půl šesté, pojď ještě spát nachvíli. " Řekl a tázavě se na mě podíval. ,,Nemohla jsem spát, měla jsem zlé sny." Odpověděla jsem. ,,A co se ti zdálo?" ,,No byla jsem těhotná a ty jsi mi řekl, že to nemůže být tvoje a odešel jsi." Ptal se a já jsem mu hned odpověděla. Potom jsem ještě na asi dvě hodiny usnula.
Nakonec jsme se i s Camem vzbudily v půl osmý a šli se nasnídat. Oblékli jsme se a když jsme sešli dolů do kuchyně mamka už nám dělala snídani. ,,Tak co už máte hotový být?" Ptala se mamka a ségra s taťkou jen přikývli. ,,No ještě ne úplně. Dneska jedeme koupit ještě nějaký spotřebiče jako pračku, sušičku, kávovar, rychlovarnou konvici atak. Jo ségra tebe jsem se chtěla zeptat, jestli nechceš jet s náma." Řekla jsem. ,,Jo ráda pojedu." Usmála se ségra a šla se připravit. ,,A máte ty spotřebiče vybrané?" Ptala se mamka s taťkou. ,,Ne ale jsme domluvený, že nám tam poradí."
Asi po půl hodině jsme byli připravený a jeli jsme. Prvé jsme jeli do Okay. Tam jsme koupili většinu pračku se sušičkou v jednom, kávovar, konvici, mixér, televizi jsme nakonec koupili taky. Jeli jsme do bytu a všechno tam připravili. Všechno už jsme měli postavené, atak jsme jenom dali spotřebiče na svá místa. ,,Came my jsme nekoupili hrnky a nemáme takový ty věci na vaření jako jsou hrnce, naběračky atd." Řekla jsem nervózně. ,,Tak já pro to dojedu a vy to tady mezitím trochu pokliďte a dejte věci na svá místa." Řekla Cam a my jen kývly.
Po půl hodině jsme měli všechno zapojený a šli jsme se koukat na nově zapojenou televizy.
Za asi hodinu přijel Cam v ruce měl plnou tašku věci do kuchyně. ,,Mám pro tebe překvapení." Řekl. ,,Jaké překvapení?" Ptala jsem se nedočkavě. ,,No tak si to vem." Podal mi tašku. A já ji rychle otevřela. Byly tam krásné modré hodiny a rohožka s nápisem *WELCOME IN HOGWARDS* ,, Came ty jsi miláček." Řekla jsem mu nadšeně. ,,Já věděl, že se ti to bude líbit. ,,Miluju tě." Řekla jsem mu a dala mu dlouhou pusu, kterou přerušil až hlas mojí sestry. ,, Můžete toho nechat alespoň když jsou tu nějaký lidi?" Řekla zhnuseně. ,,Tak si najdi kluka a pak dělej to samý." Řekla jsem úsměvně.
V bytě jsme udělali všechno co bylo potřeba udělat, takže jsem i vyprala povlečení a povlékla všechny polštáře a deku do postele. ,,Tak a zítra se můžeme začít stěhovat." Řekla jsem radostně. ,,Ahh konečně." Řekl Cam.
Jeli jsme domů a tam jsme si pustili film a u toho jsem opět usla. Cam uklidil počítač a potichu začal balit nějaké věci, protože když jsem se šla v noci napít už byli asi čtyři kufry zbalené. A ještě jsem si šla lehnout.
-----------------------------------------------------------
Tak po krátké době krátký díl. Řekla jsem si, že když to bude dlouhé tak to jídlo nebude moc číst, a tak jsem napsala dík kratší.
Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...