Capitolul 1 - Vreau un Majordom!

793 23 0
                                    

Capitolul 1 – Vreau un Majordom!

-FlashBack-
-Mamii...Tatii... De ce nu va miscati? Sunteti bine?
Simnteam cum siroaiele de lacrimi curgeau neincetat pe fata mea.
Omenii in negru incepura sa se apropie de mine si de ai mei cu obiecte ascutite.
-Prindeti-o! Spusera negroii.
Eram atât de speriată de acei tipi. Am fugit cât se poate de repede spre ieșire. Tot conacul era plin de culoarea sangerie din temelii pana afara. Nu puteam ieși deoarece tavanul conacului începea sa cada, blocand astfel ieșirea și pe mine sub ele.
- End FlashBlack-
-Whahaahaaaaa! Ochii mei erau cât cepele, iar siroaiele de traspiratie curgeau cu galeata.
Mi-am șters transpiratia cu camasa de noapte, apoi am mers sa fac o baie. Spuma mirosa atât de dulce, cireșe de vara. Originare din Japonia.
Se auzii câteva ciocanituri în ușa.
Niva- Cine este?
De partea cealaltă a ușii: Sunt eu, my lady.
Niva- Așteaptă puțin.
Am ieșit din cada, și m-am șters cu un prosop moale de catifea. Am început să mă imbrac.
Niva- Acum poți intra.
Pe ușa intra majordomul Stapanului Ciel, Sebastian care este foarte politicos.
Sebastian – My Lady, stapanul va cheamă.
Niva- Desigur, dar mai întâi ajută-mă sa îmi inchid corsetul.
După ce Sebastian m-a ajutat, am coborat jos la stapanul Ciel, pentru a vedea ce dorește de la mine.
Ciel- Nivance, știu ca locuiești aici de mulți ani, dar cred ca este timpul sa te rog ceva.
Niva- O să ma dai afara de aici nu-i așa? 
Nu sunt buna de nimic, gatitul meu este otravitor, la curățenie nu ma pricep, singurul lucru la care sunt buna este muzica mea și sarmul pe care-l mostenesc de la mama.
M-am uitat din nou la Stăpânul Ciel și am ridicat dintr-o spranceana dând sa zic ceva dar acesta ma întrerupt.
Ciel- Nu stai liniștită, totul este în regulă, dar ca trebuie sa îți găsești un majordom, deoarece nu îl mai pot inpartii prea mult timp pe Sebastian.
Am rasuflat usurata.
Niva- Okei, dar cum vor ști ca sunt în căutare de majordom?
Ciel- Nu îți face griji, am aranjat totul, trebuie doar sa te duci în biroul meu, ai câteva servitoare ce doresc sa ia acest post. Dacă nu te descurci , suna din clopoțel, și-l voi trimite pe Sebastian sa te ajute.
Niva- Ok... dar cum o să găsesc un majordom în toată mulțimea aia?
Ciel- Chiar vrei un majordom?!
Am auzit cum ușa mare de lemn s-a izbit de perete și cum înăuntru a apărut din umbra o fata cam de aceeași vârsta cu mine.
Fumiko- A spus cineva majordom??????? :>

Kuroshitsuji FanFictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum