"Запознаството."

43 2 9
                                    

Погледнах леко притвореният прозорец гледах го така ще кажиш че има нещо интересно в него. Да имаше там отраснах с най-добрата си приятелка. Там се запознах с човека който ме разбираше само тя. Но проблемат беше че тя я нямаше. Тя избра него а не нейното детцтво.

Но ништо...... нямах ништо на предвит. Сега когато се видим се гледаме на кръф. Обичам я много но понякога се държи като пълна идотка.

-Госпожице Михаела какво има по интересно там на вън от колкото нашия час....?.

-Ъм ништо госпожо Вангелова просто бях се расеяла- погледнах на долу за да мога да  не срещна погледа на Вангелова ли беше белова ли даже името не и знаех.....

-Пак ли гц-Микаела за кой пат се случва.- погледна дневника който държеше в ръцете си....сериозно ли само не и наказание омръзна ми....-Ъхх виш вече ми омръзна..... сигорно и на теб всеки пат наказание за това.... Ще останеш след часовете 3 часа и те пускам... Ясно ли е гц-Микаела?.

-Да госпожо!.

Оффф супер пак наказание но този пат за 3 часа можи ли да стани по зле...

Званеце би и всички деце започнаха да пребират учфебници си.
Започнаха леко  да се изнизват.  Остана само тази която никой не обичаше и не мисля че можи някой да ме обича. Такава тапачка като мен горкоми.

Взех чантата си слагайки не рамото си. Запътвайки се Кам вратата. Отидох до шкафчето си пак бях се замислила за Даяна " Най-добрата ми приятелка"  варвейки по коридора я зърнах. Да това беше тя моята приятелка.

Движеики се с "Биболярните".
Тя ме погледна за миг.... погледна ме като за непозната и това ме заболя.

Отместих погледа си забивайки го в земята. Когато бях пристигнала до шкафчето си оставайки учебниците.
И. Взимайки  нови без да исках чух двете момичета куйто си говореха.

Не беше точно говорене а напрау вукане.

-Чу ли ще дойде същия оченик от миналата година бил от Канада!.
-Да бил много секси дали ши ни върже?.
-Сигорно!.
-Колко ли му е голям?.
-Ами...- беше прекъсната грубо от затварянето на шкафчето ми. И тръгнах да вървя бъзо защо ли го направих. Защото ми омръзна постоянно да говорят за проситии.

.....*Званеце бие*.....

Погледнах програмата която бях си записала във телефона си имах "Химия" най-скучния час който сам имала освен Историята.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Любов ли беше или игра"Where stories live. Discover now