4.FEJEZET

132 5 0
                                    

Szeptember 3. Hétfő

Reggel amikor elindultam meg vártam Sarat az utca fordulóban! Mikor meg lattam elakadt a lélekzetem, ugyan is nem egyedül jött! Hanem Martinnal kézen fogva!
-Én:sziasztok
-Martin:Hello, miss Gabriel Cortezné!
Nevet ! Sara lelekzetvissza folytva nézett rám!
-Én: Martin! Szerintem menj a picsába!! Kacsintok!
-Én: Na és ?? Ti? Együtt??
Sara: Igen!
Mondja fülig érő mosojal!
-Martin: Na jól van csajszik! Megyek ! Majd találkozunk a suliban Sara!
Nyomott egy puszit a homlokára!
És elindult a suli fele!
Nagyon paráztam hogy mindenki tudja már a suliban hogy mi történt köztem és Cortez között ! Leginkább attol féltem hogy Alex megtudja és egész életben utálni fog ! Nem akartam iskolába menni !
Sara: szoval?? Mi van közted és Cortez közt??
Én: semmi semmi tényleg
Sara: Bell ?? Kacsint
Én: aj... ! Lefeküdtem vele ! És azota nem tudunk leszalni egymásról!
Sara: micsoda?? Néz rám meglepetten!
Te lefeküdtél a suli starjaval??? Szent úr isten !! Azta !
És milyen az ágyban??😉
Én: hát ööömm... nagyon jól csinalta amit csinalt !
Sara:akkor most .....együtt vagytok ???
Én: halvány lila gőzöm sincs ! Nem tudom ! Bár lehet ! Anyáék már ismerik !
Sara: te bemutattad a szüleidnek úgy hogy nem is jártok??
Én: nem mutattam be csak anya ránk nyitott !
Sara : értem

Ahogy mentünk a suli felé egyre hangosabb és hangosabb volt a suli rádióból áradó zene hangja! Átmentünk a zebrán és ahogy átértünk a másik oldalrameg pillantottam Cortezt ! Épp kiszált metálszürke autójából! Eszméletlen jól nézett ki ! Elaludt haj ! Nike cipő! Feszülős farmer ! Izom poló! Ahhh...nagyon jól kiadta az öltözéke bizonyos test részeit! Elmerülve a piszkos gondolataimban nem vettem észre Alexet aki épp mellettem suhant el ujdonsült barátnőjével!
Majd nem leesett az állam ! Össze jött az ős ellenségemmel !
Mikor oda értünk az ajtóhoz Cortez is akkor indult el az ajtó felé! Úriember példájára beengedett az ajtón aztán mikor elértünk a a kémia szertárig berántott a kezemnél fogva!!
Én: Cortez !! Mennem kell órára !Cortez: mi lenne ha azt az órát ellognád velem és kémiáznánk hamár itt vagyunk?? Kacsint!
Én: Cortez ! Megyek!
Gyors meg csókolom nem 1szer hanem sokszor! Aztán elindulok kifelé!
Cortez utánnam szol!
Cortez: Bella cicum ! Este átmehetek??
Én: ha jó fiú leszel ! Kacsintok

Suli után egyedül sétalok haza mert Sara Martinnal ment mozizni! Lassan sétáltam ! Élveztem a nyár utolsó napjait! Zenét halgattam ! Egyszercsak 1 metálszürke autó ált meg melletem!
- Haza vihetlek?? Szolt ki belölle Cortez!
Én: haza vihetsz ha nem nagy teher ! 
Cortez: de adnod kell valamit cserébe!
Én : mire gondolsz ?
Cortez: hát öömm..... rám néz huncutan !
Én : hülye !!  Kínosan elnevetem magam ! 
-Cortez: komolyan montam
Én: de én nem veszem komolyan !
És már csúszott a keze a börkabátom alá és meg csókolt ! Eszméletlen hogy milyen jól csókol ! És még az illata is! Play Boy! Kibirhatatlan hogy ne csókoljon vissza az ember ! Kicsit eltoltam magamtól !
-Én: Cortez! Menjünk haza!  Beszélni szeretnék veled !
Cortez: itt is beszèlhetünk meg esetleg khmm.... 🙈
Én:Cortez! Menjük!
Ês beindította a kocsit és elindultunk!

Mikor a hazunk elé értünk nem száltunk ki azonnal a kocsiból hanem beszélgettünk meg egy kicsit bent!
Cortez: a  szüleid tök jófejek !
Én: tényleg ezt gondolod róluk ?
Cortez: aham  szivesen lennék a vej jelöltjük csak nem tudom erröl a lányuk mit gondol! -Mosojog rám!
Meg szólalni nem tudok ettöl a kijelentésétől.
Cortez: szoval??
Én: i..ig....ige....igen
-Dadogok
Cortez nevet!
- Mi igen??
Én: azt gondolom róla hogy igen , nagyon szivesen !
Ês kb. Mint 1 paradicsom úgy  néztem ki!😂😂

Bementuk a házba és anyáék a konyhában főzöcskéztek ! Be.mentem köszönni a konyhaba!
Én: sziasztok
Nyomok egy puszit anya és apa homlokára!
Én:Anya!! Cortez is jött és úgy néz ki hogy együtt vagyunk! Mosolygok!
Anya: tudom hogy jött
Apa: meg beszélte velünk hogy haza hoz és hogy itt alszik!
Anya és apa együtt:nagyon redes és illedelmes fiú !
És perverz! Hellyes!! És tökéletes ezt ki felejtettétek !! Mondom magamban!
Hogy miiii???? Megbeszélték ?? Ezek beszélgetnek a hátam mögött! Ezek szövetkeztek! De nem haragszom érte! Az nagyon is jó ötlet viszont hogy itt alszik !! De akkor is a hátam mögött szövetkeztek!

Az este hamar eljött ! Lementünk vacsorazni ! Anyáék nagyon jó kaját csináltak! Kaja közben beszélgettünk ! Anya minden kínos pillanatomat megosztott Cortezzel !! Éjen ! Égés a barátod elött letudva! Aztan játszotta az eszét az elmebeteg öcsém! Ahhh....egyszer tuti kinyirom!
2-ig beszélgetünk ! Aztan Cortez  elment  letusolni ! Aztan én is !  Felvettem szokasos csipkés háló ingem ami érzéseim szerint megint nem sokáig lessz rajtam! Mikor beléptem a szobába Cortez bámult ! Mintha még sose látott volna lányt hálóingbe! 
-Én: mi az??
Cortez: montam már hogy eszméletlenül szexi vagy ebben a hálóingbe?
Én: és én montam már hogy észméletlenül szexi vagy boxerben??
Cortez odajött hozzam és a falhoz szorított! Apró csókokkal elkezte csókolgatni  forró ajkaival a nyakam amitől egyböl libabőrös lettem! Aztán ment egyre lejjebb és lejjebb ! Egyszerűen elvesztettem az eszem ! Fantasztikus érzés volt! Éreztem ahogy az izgalom átjárt! Magához húzott és vadul elkeztünk csókolozni! A kezem önálló életre kelt és kényes  hellyekre vándorolt! Cortez nagyon meglepődött de tetszett neki amit tettem! Aztan óvatosan az ágyra fektetett és ő pedig rám !
-Cortez: mutatok valami újat!
Aztan meg fordultunk ès én voltam felül ! Akartam őt! Óvatosan levette a halóingem és meg fogta a melleim! Éreztem égő vágyát és ettől a testem mégjobban felforrósodott! Cortez tovább csókolgatott ! Mindenhol ahol csak ért! Élveztem ! Aztán belém hatolt!  Aztán lefeküdtünk egymas mellé és csókoloztunk még minkettőnk teste lenyugodott! Aztan elaludtunk!

Remélem eddig tetszik amit irok ! A következő részel 1 kicsit késni fogok idő hiány miatt ! Addig is jó olvasást!❤☺☺

Utálatból SzerelemWhere stories live. Discover now