⬜▪II. Twenty-two▪⬜

799 63 6
                                    

⬜▪Margaret Hyden▪⬜

Itt feküdtem a művéres tócsába és reszkettem a félelemtől.

-I..igen lelőttem. De nem mondtad hogy igazi.-hebegte Justin.

-Én azt hittem hogy csak a falba fogsz lőni!-kiabált a nővérem a telefonba.

-Gyere ide, mit csináljak vele?-hisztériás hangja volt a srácnak.

-Megyek.-hallottam a telefonból és lerakta Justin.

Fel és alá járkált a lakásba és idegesen kapkodta a levegőt. Leült, de felpattant a székről és megint járkált tovább.

-Minden rendben lesz, menni fog.-kimondtam és megugrott.

-Már lassan kajak elhiszem hogy megöltelek.-mondta idegesen.

Nem válaszoltam csak mosolyogtam rá.

⬜▪▪⬜

Két perc se telt el már a nővérem az ajtóban volt.

-Te idióta.-rontott be a lány.-Képes voltál megölni?-kérdezte és meglökte Justin-t.

-Azt mondtam mű!-üvöltötte az arcába.

-Biztos meghalt?-mondta halkabban Alice.

-Igen, mekkora már az a tócsa.

Lépteket hallottam és valaki megfogta az ütő erem a nyakamon. Teljesen lefagytam, nem vettem levegőt és reméltem hogy nem érzi a pulzusom.

-Kapd fel és hozd a kocsimba. Elássuk az erdőben.-mondta a testvérem.

-Ez.. ez komoly?-kérdezte dadogva Justin.

-Mit csináljak vele? Nem lehet öngyilkosságnak beállítani, ha csak.-gondolkozott el.

-Te nem vagy normális!-kiabálta a fiú.-Képes lennél az egészet rákenni? Te idióta picsa!

-Álj le vagy most azonnal felhívom a rendőrséget hisztériázva.-nevetett a lány.

Egy ideig csak motoszkálást hallottam majd újra a nővérem hangja ütötte meg a fülem.

-Hozd, elvisszük az erdőbe és bejelentjük hogy eltűnt, nem tudok mást tenni.

Egy ideig csönd volt majd újra a hangját hallottam.

-Hozd már!-mondta hangosabban.

Éreztem hogy Justin benyúl a derekam és a nyakam alá majd elkezdett felemelni. Reszkettem az idegességtől.

-Igen az a rész durva vo..-Amy hangját hallottam.-Ez mi?!-sikongatott.

-Amy azonnal menj és hívd a rendőrséget!-üvöltött Matt.

-Húzz a picsába előlem mert ha nem a te fejed is átpuffantjuk.-mondta a nővéremnek nevezett ribanc.

-Felejtős drága.-hallottam Matt hangjából hogy mosolyog.

-Mi a fasz?!-mondta halkan a lány.

-Kelj fel kincsem.-hallottam Scott hangját.

Kinyitottam a szemem és Justin letett.

-Ez mi a szar?-mondta hisztériás hangon.-Képes lennél lecsukatni?-nézett rám.

-Te meg megöletni?

Senki nem szólt egy ideig majd a nővérem felkapta az asztalról a fegyvert.

-Mindenki elmegy a picsába!-üvöltötte ránk.-Kérem a kibaszott telefont.

-Figyelj Alice.-közeledtem felé.


⬜▪Scott Freedway ▪⬜

Néztem ahogy a barátnőm próbálja megoldani ezt a szar helyzetet. Mindenki őket nézte szótlanul.

-Tedd le azt.-mutatott a pisztolyra.-Kérlek.

A lány engedelmeskedett és lejjebb engedte a karját.

-Miért teszed ezt a családdal?-könnyes lett a szeme.

-Mit?-nézett kérdőn.

-Anyáék elakarnak válni.-suttogta.

-Tudom.-suttogta a barátnőm is.

-És ez mind miattad!-kiabálta rá Margaret-re.

-Nem láttad hogy abba a házasságba senki nem boldog?

-Miattad nem boldog senki Margaret Hyden. Mert kibaszottul elcsesztél mindent! Mióta itt ez a kis faszjankó.-mutatott felém a pisztollyal.-Azóta megbolondultál teljesen!

-Ez nem igaz. Add azt ide kérlek.

Miért tenném?

-Mert kárt teszel valakibe.

-Mondjuk ebbe a gyökérbe?-tette Justin fejéhez a fegyvert.-Vagy esetleg a drága barátnődbe?-most Amy-re mutatott.- Vagy a te drága szerelmedbe?-farkas szemet néztem a csővel.

-Add ide kérlek azt a szart!-mondta erőteljesebben.

-Nem!-tette Marg halántékára.-Rohadtul nem fogsz lecsukatni, és ha már valami miatt ülnöm kell akkor az az legyen amit nem bántam meg.-felhúzta a pisztolyon a kakast és még erősebben a fejéhez nyomta.

-Állj le.-indultam feléjük de Alice maga elé húzta a lányt.

-Egy rossz mozdulat és a temetését rendezhetitek.-mosolygott kajánul.

-Miért csinálod ezt?-kérdeztem idegesen.

-Mert minden rossz okozója vele kezdődött.

Margaret hirtelen hasba könyökölte a fegyveres lányt és hátra lökte. Ekkor fel se fogtam mi történt. Mozgolódás tört ki a szobába. Margaret kikerült nővére kezei közül és Alice hadonászni kezdett a fegyverrel. Mindenki elindult a lány felé köztök én is.

-Te basztál el mindent!-kiabált rám Alice és puffanást hallottam.

Elöntött a melegség és a hasamba éles fájdalmat éreztem odanyúltam a hasamhoz és lepillantottam a kezeimre. Véres volt a tenyerem és piros folt a felsőmön egyre nagyobb lett. Összecsuklottam és Margaret rohant felém.

-Intézd el a ribancot.-kiabáltaa Amy-nek.

 Az utolsó emlékképem az volt hogy Margaret ott van mellettem és leszorítja a sebet a felsőjével.

-Minden rendben lesz de ne hagyj itt kérhlek.-zokogott a lány.

És a sötétség átvette az uralmat felettem...


Az első™Where stories live. Discover now