Hazırlandıktan sonra telefonum ve çantamla odamdan çıktım.Ateş'in odasına tıklattım ve açmasını bekledim.
Bu olanlar sanki hayal gibi geliyorlar.Gerçek olamayacak kadar güzel.Hala daha alışamadım Ateş'le sevgili olmaya ama onun yanında olduğum her dakika yaşamak daha da anlamlı oluyor.
-"Hadi çıkalım " diyerek kapıyı açtı ve bana gülümseyerek elimi tuttu.Bu anı o kadar çok hayal etmiştim ki.
-"Babamların nerde olduğunu biliyor musun ? " diye sordum merdivenlerden inerken.
-"Şimdi arar öğreniriz " dedi .Bende kafamı sallayarak onayladım.
Evin kapısını kitledikten sonra arabaya oturdum.Sonra telefonumu çantamdan çıkarıp babamı aradım.
-"Efendim canım "
-"Babacım bizde yanınıza geliyoruz nerdesiniz siz ? " diye sordum.
-"Şu senin arkadaşlarınla hep gittiğin sahil kafedeyiz kızım " dedi.Semih'in kafesi olduğunu anlamıştım.
-"Tamam baba görüşürüz "
-"Görüşürüz tatlım " dedi ve kapattı.
Bende Ateş'e döndüm.
-"Karşılaştığımız cafedelermiş " dedim . Beni kafasıyla onaylayıp oraya sürmeye başladı.
Cafe gibi olan yerin park yerine geldiğimizde arabayı boş bir yere çekti.Bende kapıyı açıp arabadan çıktım.Ateş'in de gelmesiyle babamların olduğu masaya ilerleyip yanlarına oturduk.
-"Biz gelmezsiniz diye düşünmüştük."dedi Sevim teyze.Ona dönüp gülümsedim.
-"Oğlunuzu büyük uğraşlar sonucu uyandırıp getirdim " diye yalan attım ama baya gerçekci olmuştu.
Ateş bana bakıp sırıtıyordu.
-"Vallahi Derin'cim ne diyim benim oğlumu kaldırabilen tek insansın " deyip güldü.
Tekrar kendi aralarında muhabbete başlarken bizde Ateş'le öyle bakışıyoruz.Bir kaç dakika sonra garson olarak Semih geldi.Elinde sipariş defteriyle.
-"Ne alırdınız efendim ? " diye kibarca konuşurken ona bakıp sırıtıyordum.Ama bu sırıtmam ayağıma vurmasıyla son buldu.
-"Yavaş be " diye onun duyacağı seste mırıldandım.
-"Evet sizde kahvaltı yapın " dedi babam.
-"İçecek ? " diye sordu Semih de.
-"İki çay " diyen Ateş'i başımla onayladım.Semih arkasını dönüp gitmeden önce
-"Kolay gelsin Semih bey " diye takıldım.
Bana kötü bakışlar atarken ben ona gülüyordum.Sonra Ateş'in çatık kaşlarıyla karşılaşınca gülümsemem yüzümde soldu.
Babamlara yandan bir göz attım ve bizi duyamayacakları bir konuşmada olduklarını anlayınca tekrar Ateş'e döndüm.
-"Bir sorun mu var ?" diye mırıldandım . Yanımda oturduğu için duymasında bir sorun yoktu.
-"Niye sen bu çocukla bu kadar yakınsın ? " diye sordu sertçe.
Ama ben ne yaptım. Beni kıskandığı için gülmeye başladım.
-" Arkadaşım o yüzden. " dedim masum çıkan sesimle.
-"Maşallah burda hiç kız arkadaşın yok. " dedi kaşını kaldırırken.
-"Evet onun için burda bana şirine derler ." dedim .
-"Yaa demek öyle ? Bundan sonra yok öyle Derin hanım " dedi alayla.Bu söylediği üzerine ben kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )
Чиклит" Gülüşüne aşık olduğum kız 'benim minik dünyam olur musun ?' "... Ateş&Derin Hiç bir aşk sonsuz değildir. 2.kitap "O.A.S (Hissiz ) " 3.kitap "Yasak (O.A.S)"