Prológ

3 1 0
                                    

"Chemoterapia? "
"Nie ďakujem, povedali mi že je to zbytočné. Som v poslednej fáze. Už by mi to nepomohlo. " Povedala som. Pozerala na mňa so zaslzenými očami. Nenávidím tieto pohľady. Plne ľútosti a bolesti. Toto je život asi to bol môj osud umierať tesne pred osemnástinami. Ja som s tým zmierená. Aj keď zo začiatku to tak nebolo.

Pred dvomi mesiacmi
"Robíte si zo mňa srandu? " Vybehla som na môjho doktora. "Ja ešte nechcem umrieť! Ako sa toto mohlo stať?! Chodím po doktoroch ako blbá už pomaly pol roka a vy mi toto oznámite teraz? " Môjho pleca sa dotkol otec. Striasla som ruku z pleca a pokračovala v kričaní na lekára. "Čo ste to za doktora keď neviete zistiť skôr zo je mám rakovinu?"
"Slečna, bolo to na takom mieste na ktorom sme nepredpokladali... " Nestihol dopovedať keď som mu skočila do reči. 
"Mňa nezaujímajú vaše výhovorky! Začo sme vás celé mesiace a roky platili? " Zakrútila sa mi hlava a musela som si sadnúť. Tvár som dala do dlaní a rozplakala sa.

Pozerala som na Liru.
"Lira, nerieš to. Chcem mať moje posledné mesiace pekné a nie plné plaču a lútosti. Je zo jasné? " Prikývla. "Dobre, tvoje posledné leto si užijeme. " Usmiala sa popod slzy, chytila ma za ruku a v posledný deň školy sme vyšli z tej otravnej budovy a išli si užívať.

Magical Life: ZÁZRAKY SA DEJÚDonde viven las historias. Descúbrelo ahora