İHANET!

548 38 6
                                    

Eylemden
Gözlerimi açtığımda hastahane odasında yatıyordum yanımda da Ateş vardı uyandığımı fark etmemiş olacak ki bir şeyler söylüyordu ben de uyuyor taklidi yaparak söylediklerini dinledim duyduklarımla da neye uğradığımı şaşırdım .

A:Hadi be kızım uyan artık benim olmasanda beni sevmesende senin böyle acı çektiğini görmek benim yüreğimi acıtıyor özür dilerim güzelim koruyamadım seni af et .

Diyordu ne yani şaka falan yapıyordu herhalde Ateş Fethi'nin en yakın arkadaşı hatta KARDEŞİ beni seviyor olamazdı değil mi ? Ne yapıcağımı bilemeyip doğruldum Ateş in o şok olan yüz ifadesiyle başbaşa kaldım .

A:E-eylem s-sen

E:Ben uyumuyordum evet

A:Konuştuklarım

E:Hepsini duydum ve mümkünse açıklama bekliyorum !

A:D-duymuşsun işte

E:Ne yani gerçek mi ? Ateş ne saçmalıyorsun sen Allah Aşkına

A:Saçmalık ha Saçmalık Seni ölesiye sevmem mi saçmalık yoksa Kardeşim için sevdiğimden vazgeçmem mi saçmalık ?

E:Ateş Nazlı Nazlı senin sevgilin

A:Ben Nazlı’yı hiç bir zaman sevmedim .Sevmeye çok çalıştım ama senin sevgin hep ağır bastı.

E:Ateş Şu an senden o kadar iğrendim ki anlatsam inanamazsın Şimdi lütfen odamdan Çık ve kızımı getir bana.

*Ateş Hayal Kelimesini duyduğunda yüzü düşer *

E:Ateş ne oldu Hayal e bir şey mi oldu Ateş .

A:Dur dur telaş yapma vücudunda büyük yaralar var ama zamanla geçicek telaş yapma hemen .

*Eylem ağlamaya Başlar *

E:Benim yüzümden benim yüzümden koruyamadım onu koruyamadım canı nasıl yanıyor dur kim bilir Hayal'im benim özür dilerim annem .

A:Eylem ağlama yalvarırım ağlama lütfen ağlama dayanamıyorum .

*Ateş Eylem e sarılır*

E:Bırak Beni sen nasıl bir insansın ya ben Fethi'nin SEVGİLİSİYİM kardeşinin Sevgilisi Kızımız var bizim ve sen hala beni sevdiğini mi söylüyorsun Seni çok yanlış Tanımışım Ateş Yazıklar olsun !

A:Eylem bak ben seni seviyorum Fethinin KARDEŞİM in seni sevdiğini öğrenince senden vazgeçmeye çalıştım Nazlı ile Sevgili olduk ama yok olmuyor Kahrolası sevdam peşimi bırakmıyor unutamıyorum seni bari şu zamanlarda yanımda ol.

E:Ateş sen gerçekten iyi değilsin şimdi mi kafana dank etti beni sevdiğin bunca yıl sonra, Fethiyle  çocuğumuz olduktan sonra mı . Ayrı  yeten Nazlı sana deli gibi aşık nişanlısınız siz bunu ona nasıl yaparsın Fethi ye nasıl yaparsın ya .

*Eylem ayağa kalkar başı dönüp dengesini kaybeder Ateş'in üstüne düşer *

E:Allah Kahretsin Off !!

*Eylem kalkmaya çalışır Ateş bileğinden tutar *

E:Ne yapıyorsun sen be . Bırak beni .

A:Bunca sene sonra o kadar yaklaşmışım Bırakmam .

*ATEŞ EYLEM İ ÖPER

O SIRADA İÇERİ FETHİ GİRER *

F:N-Ne oluyor lan burada?

E:Fethi Sevgilim dur bak açıklayabilirim

F:Allah Belanızı versin Lan Allah Belanızı Versin.

"Gözleri dolar sinirlenir duvarı yumruklar"

F:Neden lan Neden yaptın lan bunu seni çok sevdiğim için mi şan sana bakmaya kıyamadığım için mi Eylem beni kardeşimle boynuzladın lan

E:F-fethi ne saçmalıyorsun ya ben seni aldatmadım . Yemin ederim açıklıyıcam bekle.

F: Neyi açıklıyacaksın lan nasıl tutkulu öpüştüğünüzümü ben girmeseydim daha sonra olacaklarımı neyi açıklıyacaksın lan

E:Fethi bak ağır konuşuyorsun sonra pişman olursun Alır Hayal'i giderim .

F:Sen benim kızımı alıp nereye gidiyorsun lan Bu şerefsiz lemi kaçıcan ha aslında Hayal onun kızımı Eylem ondan mı peydahladın lan

E:Bu söylediklerine bin pişman olacaksın ama işte o zaman ben senin yanında olmayacam ha inanmıyorsan Hayal in senin kızın olduğuna kızımı bırak hayatımdan defol git ve bundan sonra kimle nasıl bir ilişki yaşadığım seni zerre ilgilendirmez istersem şimdi gözünün önünde ateşi öpede bilir ileriyede gidebilirim sen artık bana karışamazsın SENİ SEVDİĞİME O KADAR PİŞMANIM Kİ FETHİ KULAKSIZ BİRAN ÖNCE GEBERİP GİTMENİN BİR YOLUNA BAKACAĞIM

F:Şu an öyle bir konuştun ki sanki seni KARDEŞİNLE aldatan benim.

E:İster Ateş'e sor ister kameralara bak ama ben kızımı alıp gidiyorum .

F:Hayal'i hiçbir yere götüremezsin senin gibi bir kadının yanında büyütmem ben o kızı

E:Kızımı demiyorsun ciddi ciddi Hayal'in başkasının kızı olduğunu sanıyorsun beni her gece başka birinin altına yatan o kaltak sevgilinle karıştırma Fethi yemin ederim cinayet çıkar. Birde bak kayıtlara Nasık Ateşin üstüne düştüm Ateş bana beni sevdiğini söyleyince Benim Tek Bir sevdiğim var dedim . Bak Bakalım nasıl zorla öptü .

"Eylem Kapıyı çarpıp hızla çıkar hayatında hiç bu kadar canının yandığını düşünmüyordu herhalde Sebo onu her gece dövüp ona sahip olmaya çalışırken bile bu kadar acımamıştı canı ..."

Selam Gençler💛
Uzun bir aradan sonra yine ben
Ama artık aktiflik bu kadar az olmayacak bölümler daha düzenli gelecek .Bölümü umarım beğenirsiniz 😘

Yorum ve votelerinizi eksik etmeyin lütfen 💚

ZORLU AŞK "EYFET" |DÜZENLENİYOR|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin