14.časť

2.2K 167 2
                                    

Hailey’s POV

„Ahojte, ja som Luke.“ zahučalo celou halou, keď sa po veľkom potlesku a kriku chalani postavili k mikrofónom.

„Ja som Calum.“ ďalšie výkriky.

„Ja Michael.“ znova šialené výkriky 5SOSfam.

„Ja sa volám Ashton.“ povedal a ja som v jeho hlase počula, že je nervózny. Neviem, či som si to len namýšľala, ale zdalo sa mi, že pri Ashtonovi jačali najviac.

„A sme 5 Seconds of Summer a budeme vám hrať, kým sa naši britskí kamoši vytrepú zo šatní.“ dokončil Michael a ako reakciu dostal, čo iné ako krik, potlesk a smiech. Chalani začali hrať. Spolu sme to s Clarie pozorovali a užívali si to. Bolo neuveriteľné sledovať ich, ako hrajú pre tisíce ľudí. Najprv boli nervózni, ale potom sa riadne odviazali, ako keď hrávali len mne Clarie a Aleishe v Michaelovej garáži. Ach, Aleisha... Prekĺzla som do predného radu a vytasila som mobil. Natočila som Aleishinu obľúbenú pesničku Voodoo Doll s tým, že jej to neskôr pošlem. Vrátila som sa naspäť ku Clarie a spolu sme si nahlas spievali, tancovali, a skákali do rytmu. Chalani to riadne vypeckovali. Oni skákali na pódiu, baby pod ním a mi v zákulisí. Je to neuveriteľný pocit.

„Ďakujeme!“ zakričal Luke keď dohrávali posledné tóny Try Hard.

„My sme 5 Seconds of Summer, ale niečo mi hovorí, že by ste si chceli vypočuť aj One Direction!“ dokončil a s týmito slovami na pódium okolo nás prebehli chalani. Keď Ashton zišiel k nám, rozbehla som sa k nemu a chcela som ho objať.

„Som spotený.“ zasmial sa. Bol. Ale mne je to jedno. Rukami som mu zahrabla do jeho mokrých kučier.

„A aj tak si neskutočne sexy.“ zašepkala som a potom som sa zasmiala, lebo Ash sa začal červenať. Pritiahol si ma k sebe a spojil naše pery. Neustále som mu rukami prechádzala po vlasoch, šiji  a krku.

„Bol si úžasný.“ zašepkala som, keď sme sa od seba odlepili. Ash sa usmial a pobozkal ma na nos.

„Ľúbim ťa.“ zašepkal on. Namiesto odpovede som ho ešte raz pobozkala a ďalej sme sa objímali. Bol ku mne trošku zhrbený, pretože je odo mňa asi od 20 cm vyšší ale zjavne mu to neprekážalo. Jeho kučery ma príjemne šteklili a my sme len tak stáli v objatí a ignorovali všetko ostatné. Keď sme sa po hodnej chvíli pustili, Ash sa išiel osprchovať a prezliecť. Posadali sme si na zem do šatne a boli chvíľu ticho. Započúvali sme sa do kriku, spevu a hudby, ktorá prichádzala z hora.   Začali sme sa rozprávať. Ashton si položil hlavu na moje nohy a driemal. Hladkala som ho po vlasoch, čo ho zjavne uspalo. Spal až do konca celého koncertu. Zobudil sa ako vymenený, vravel, že už vôbec nie je unavený. Keď došli aj chalani z 1D presunuli sme sa naspäť do hotela. Už sme neponocovali tak, ako včera, hneď sme sa rozliezli do izieb. Za Niallom prišlo nejaké dievča a išlo za ním do izby. Neviem, čo je zač, ale štetka určite nie. Bude to asi jeho dievča. S Ashtonom sme prišli do izby a hneď ako som zavrela dvere, ma Ash chytil okolo pásu a jemne ma pobozkal. Postupne sa bozky zrýchľovali a boli čoraz vášnivejšie a náruživejšie. Oprel ma o dvere a neprestajne ma bozkával. Prehrabávala som sa v jeho vlasoch a prechádzala mu rukami po chrbte a krku. Chytil ma za zadok a zodvihol ma. Nohy som mu dala okolo pása a on ma preniesol na posteľ. Perami prešiel z tých mojich k môjmu krku a spravil mi tam cucflek. Neovládla som sa a vyzliekla som mu tričko. On zo mňa stiahol to moje a odhodil ho niekam na druhú stranu izby. Stále ma bozkával rukami prešiel k mojim nohaviciam. Snažil sa ich rozopnúť, ale veľmi mu to nešlo. Odtiahol sa odo mňa a začervenal sa. Ja som sa na tom len zasmiala, chytila mu ruky a pomohla mu. Vyzliekol mi ich a tiež leteli niekam k môjmu tričku. O pár sekúnd sme boli len v spodnom prádle. Neprestajne sme sa vášnivo bozkávali. Už-už mi išiel rozopnúť podprsenku, keď sa rozleteli dvere.

Br(ok)en // 5SOS (SK)Where stories live. Discover now