Capitolul 1

1K 39 8
                                    

                                                      Capitolul 1

Buna eu sunt Elena.Sunt la liceu in clasa a X-a,am 17 ani jumate si imi plac povestile si filmele cu vampiri.

Intr-o zi diriginta ne anunta ca ca  avem un coleg nou.Eu nu prea o bagam in seama eram prea ocupata cu cititul unei povesti cu vampiri.Atunci din spatele ei apare un baiat cu parul negru inalt si ochii negri patrunzatori.

X-Buna ziua eu sunt noul coleg ma numesc Damon Salvatore.

Fiind singurul loc liber din clasa se aseaza langa mine.

E-Buna!

D-Buna!Cum te cheama?

E-Elena.

D-Ce citesti atat de atenta?

E-O poveste cu vampiri imi plac la nebunie.Tie iti povestile de genu asta?

D-Imi plac doar un pic nu prea ma dau in vant dupa ele.

E-Pacat in pauza daca vrei iti arat liceul.

D-Mersi,miai fi de mare ajutor.

E-De unde esti?Pari diferit fata de restu baietilor.Dupa parerea mea sunt chear plictisitori si neinteresanti.

.D-Sunt din Florenta nu prea stiu locurile pe aici.

E-Ce zici ca dupa ore sa-ti arat orasul?

D-Mersi esti de treaba.

Diriginta-Elena fii atenta la ora.Poti sa vorbesti cu noul coleg in pauza.

E-Bine dmn. diriginta,ma scuzti.

Dupa ce am terminat orele i-am aratat orasul lui Damon si am mers la mine sa  vedem un film,ideea fiind a mea.

Dupa film.

E-Nu ramai sa iei masa cu mine?

D-Ok..

In bucatarie.

E-Ma bucur ca ai acceptat.

D-Dar parinti tai unde sunt?

E-Sunt plecati cu niste afaceri.Asa ca stau mai mult singura dar vorbesc cu ei aproape in fiecare zi.

D-Si nu-ti este frica sa stai singura?

E-Nu stiu autoaparare de la 5 ani si ma descurc in orice inprejurari.

D-Asta e bine.Pot sa te ajut?

E-Ok.Eu ca o cascata ce sunt ma tai  la deget in timp ce taiam cartofi,si observ ca Damon incepe sa se schimbe un pic la fata acesta plecand  din bucatarie si intorcandu-se cu trusa de prim ajutor bandajandumi degetul cu pricina.

D-Ar trebui sa fii mai atenta de acum,ok?

E-Ok.Dar de ce te-ai schimbat la fata cand ai vazut ca m-am taiat?

D-Nu supart cand vad sange imi aminteste de ceva neplacut.

E-N-am  stiut imi pare rau.

D-Nui nimic.

Dupa ce am terminat  de mancat m-a ajutat sa spal vasele.

D-Mersi pentru masa, turu orasului si film.

E-Nai pentru ce chear mia placut sami petrec timpul cu tine a fost distractiv.Daca nu erai tu as fi stat in casa si mas fi plictisit de moarte.

D-Eu ar trebui sa plec.Mersi pentru tot,ne vedem maine la liceu.

E-Ok.Ne vedem maine sa stii ca esti mereu bine venit la mine acasa.

D-Esti tare draguta si simpatica stiai?

E-Mersi si il pup pe obraz dupa care pleaca.
Dupa ce a plecat Damon m-am dus sa fac un dus si m-am bagat in pat.Cum nu puteam dormi m-am hotarat sa fac o mica plimbare in padurea din spatele casei mele,mai precis ma duceam in luminis locul meu preferat,ca sa privesc cerul instelat si luna.Revenind,cand ajung acolo il vad pe Damon cum bea sangele unui barbat.Atunci ma ascund dupa un copac asteptand sa plece sperand ca nu m-a vazut.Dupa aproximativ 15 min pleaca nu inainte de a ingropa trupu neinsufletit al barbatului.Ajugand  acasa nu mai puteam de fericire ca Damon e un vampir.Mereu mi-am dorit sa cunosc unul si sa fim prieteni.

Acesta este primul capitol sper sa va placa.Asptept parerile voastre. In dreapta la mass media aveti o poza cu Elena

Iubitul meu este un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum