first things

144 17 4
                                    

Mi is maga az apply fanfiction?
Az apply fanfiction egy, az angol wattpadosok körében elterjedt "írás stílus". Ti, olvasók hozzátok létre a karaktereket, ezáltal már a legelején a ti kezetekben is van a történet alakulása.

Lényegében szerintem tudjátok mi ez az egész, egyre elterjedtebb írási forma már itthon is. Nekem is van már egy, BOSS néven találtok is egyet az oldalamon! Nagyon megszerettem ezt a fajta írásmódot, ezért is publikálom az új ötletemet is ebben a műfajban.

Fontos tudnivaló (és betartandó szabályok):

• Kövess be, akkor gyorsabban terjed a fici hírneve, így hamarabb tudom elkezdeni!

• Tedd olvasólistádba a könyvet, ezzel is elősegítve a hírének gyorsabb terjedését !

• Legyél türelmes! Nekem is van életem, tehát erre légy tekintettel (igazából nincs is életem lol)

• Voteolj és kommentelj amennyit csak tudsz, ezzel jelzed majd nekem, hogy tetszik a könyv vagy sem.

• Ugyebár a jelentkezés a Google-n keresztül történik, tehát a linken, amit majd a következő rész valamelyikében a kommentbe kiteszek; próbáljatok minél részletesebbek lenni, hogy nekem is könnyebb dolgom legyen.

• Legyetek aktívak, s alakítsuk
együtt a sztorit!

Köszönet neoculturetaech -nek a tökéletes leírásokért!😅❤️

yestoday || nct af.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon