Fel ült az ágyra és a falra nézet . A falon vannak az összes képünk amit valáha csináltunk , és ott van a kis szekrényen az összes plüss amit tőle kaptam. Hercegnőm ezt de régi képek és plüssők. Nagyon aranyos tőled hogy meg tartottad az összesek.- Ezzel meg nyugodtam és le ültem mellé ő átt fogot és magahoz húzott ( imádom ők) A-Alex ma aludhatsz az ágyamba én el alszok az ablak padon ,meg csináltam azt ilyen olvasó helynek ott aludni is lehet.
Köszike dragám. Nem lesz kényelmetlen az a kis hely ? -kérdezte mert ő mindig csak nekem akar jók. Ne félj,már sokszor aludtam ott.-Rá mosolyogtam és meg fogtam a vállak. Rendben akkor mész át öltözni? - kérdezte és az ablakot nézi. Igen, amig el nem felejtem hozott neked valami kényelmes ruhat. - ő csak ennyit mondok nevetve:- Szerintem a te ruhaig kicsik lennének rám. Nem, te bolond. Ápam ruhaiból adok.- Le mentem a pincébe és fel hoztam apám polójak és a pizsama nadrágjak .Meg benne volt az illatta. Hiányzik .
Fel mentem,oda adtam neki a ruhat.Én mentem a fürdőbe átt ölrőzni. ki kiáltotam a fürdőből: -Kérsz valamit enni? van ott még süti. Nem kell,mert már kelle vagyok.- kimentem a fürdőből és ő még ott feküdt az ágyba.El vittem egy kis parnák egy pokrocok, és oda mentem a ablakpadhoz . Meg csináltam magamnak hogy kényelmes legyen. Fent voltunk még egy kicsik.Az után el aludtunk.
Nagyon rosszak álmodtam.Minden szerettem meghalt előttem .Hirtelen fel ébredtem.
Erre Alex is fel ébredt.-Minden rendben van Hercegnőm? Rosszak álmodtál? Igen,hogy mindenkit el vesztekem.- El kezdtem sirni oda jött és át ölelt. Ha szeretnél akkor aludj velem,mind mikor óvodaba jártunk és együtt aludtunk mert nem tudtál nélkülem aludni. Szeretnél velem aludni?- Ahogy ezt ki mondta a kezemért nyúlt és az ágyhoz vitt.Be feküdt én egy kicsik ültem és azon járt az agyam hogy most komoly Alexel fogok aludni. Gyere már aludni,mert zombi leszel .- Meg ráztam a fejem. Rendben.-Le feküdtem hozzá ő átt fogta az oldalam és magahoz húzok.
Ne félj én itt vagyok és vigyázok rád.Aludj nyugotán-El aludtunk.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/Befejezett/
Teen FictionEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.