En yakınım kardeşim dediğim insanın doğum günüydü herşey çok güzeldi evdeydik hazırlandık sonra hayatım boyunca sevebilirim dediğim insanla buluşmak için evden çıktık yarım saat sonra yanlarındaydık ilk tanıştığımız gündü o gün gördüğümde umursamamıştım ilk görüşmemizdi zaten neyse yanına geldiğimizde hiç bisey hissetmemistim yaklasik 5,6 saati hep birlikte geçirdik.
5,6 saatte tanistik, konustuk, sakalastik falan hersey cok guzeldi ayrildigimizda saat 6ydı sıradan bi tanışma hikayesi gibi geliyodur belki ama hersey konusup anlasip cikmaya basladiktan sonra oldu.
1.Ayımız..
Herkes benim adımı söyleyince onun adını, onun adını soyleyince benim adimi soylerdi çok iyi anlasirdik her saat konusurduk her hafta okul sonrasi genelde bulusurduk eve gidince konusurduk falan falan sonra olanlar oldu zaten..
Tartıştık feyse durum atmıştı şarkı paylaşip ustune de ask sozu yazmisti.
Her neyse ortak arkadaslarimizdan biri benden bahsettigini sanip "Burdan birilerine mesaj gidiyo" dedi oysa "Gidemiyo ki engelledi dedi" halbuki ben degildim o.
Sonra butun arkadaslar araya girdi asil mesele ogrenildi.
Yaklasik 2 hafta önce eski sevgilisini görüp onu sevdigini anlamıs ve bunu bana belli etti soguk davrandi ayrilalim dedigimde de hayir dedi sonra ben dayanamayip ayrildim..
Nerdeyse 1 ay sonra mesaj attim dayanamayim özledım, barisalim gibi seyler iste sonra bende ayrildigimiz icin pismanim dedi ve o anda yeniden asik oldum 2 ay da o kadar guzel seyler yasamistik ki kahvaltı bile etmistik birlikte.
Sonra baristik ama birbirimizden haberimiz yoktu nerde napıyo kiminle bilmiyoduk aksamdan aksama konusuyoduk sadece gecen gunlerde karsima alip konustum ama inatla eskisi gibiyiz dedi bu kadar cok sevdoginiz bi insanin sizi degilde baskasini sevmesi kadar igrenc bi durum olamazdi gercekten butun dunyami ona baglamistim.
Simdi de sevgili gibi degiliz ama cikiyoruz lafta ve ben hala onu sevicek kadar sacma bi duyguya sahipim..