"Dün neredeydin ?" Lisa 'nın sorusu üzerine tırnaklarımla oynamaya başladım. Niye benimle ilgileniyordu ki ?
"Orada yine gittim sakıncası mı var ?" dediğimde ilgisizce nefesimi dışarı verdim. Anlamıyordu. O da beni anlamıyordu diğerleri gibi. Niye oraya gittiğimi bilmiyordu. Zaten gitcek başka bir yer olsa giderdim değil mi ?
"Gerizekağlı mısın Jennie ben de oraya gittim hem de 15 yaşımda en son gittiğimde." bir an için durup nefes aldı ve " Tecavüz edildim" dedi. Göz bebeklerim büyürken onun başı yere eğilmişti.
"Niye gittin ?"
"Babam bizi terk etti. Çocukluktan kalma psikolojik sorunlarım var. Eskiden psikolojik tedavi görüyordum. Daha da kötüsü babamın çocuğuyla aynı okuldayım ve o hemen arka sıramda oturuyor. Artık kaç kere pompalaması gerektiğini bilmiyorum. Belki o yüzden şerefsizdir. Adı Rose. Hemen arkamızda..Her neyse yani seni anlıyorum ama büyütüyorsun." dediğinde haklıydı. Sanırım şimdi ise sıra bende.
"Babam ile annem beni yaptıktan sonra babam gitmiş şimdi ise annem öldüğü için o beni yanına aldı. Reşit olmadığım için buna hakkı varmış." Resmen tükürür gibi anlatmıştım ama benim de üvey kardeşim vardı. "Benim de üvey kardeşim var. Rose 'nin yanındaki Jisoo" ruhsuz bir şekilde anlatıyordum. Ama ortak yönümüz varmış. Ne diyeyim.
"Bu gün sır açıklama günü mü ?" Dediğinde bir kahkaha atmıştım. Başımı hayır anlamında salladım. Tatlıydı. Ama neyse.
"Sana soru sorcam" dudaklarını büzip kafasını tamam anlamında salladı en azından o iğrenç konuları kapatmıştık.
"Şu okulda popilerim diye gezinen iki salak var ya ,"
"Eee ne olmuş onlara ?"
"Yani diyorum sen yenisin ben yeniyim. Şunları rezil mi etsek ne yapsak ?"
"Akşam sikmezler di mi ?" Ya bu kız gerçekten manyak. Asıl komik olan bunu ciddi bir şekilde söylemesiydi. Kafamı hayır anlamında salladığımda "iyi tamam o zaman öğleden sonra buluşalım seni sinirlerini dağıtacak bir yere götürücem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Doldu~ JENKOOK/YOONLICE
FanfictionYoonlice ve Jenkook eşit ağırlıkta *** Tik tak zamanın doldu.