Komplikácie, časť 3.

1 1 0
                                    

Počula som zapísknutie. "Fíha, ségra. Dnes tí to hrozne sekne. " Usmiala som sa na obidvoch. "Ďakujem Aido*. Tak teda ideme? "
"Samozrejme zlatíčko. " Otec stále stál pri dverách. "Nevyzerá to tak. " Mykne sa ako keby bol v tranze. "Okej, poďme. "
Nastúpili sme do auta. Do našeho krásneho auta značky, viem toľko ľudí ho má ale mne to je jedno.Je strašne pohodlné. Otec a Aiden vpredu a ja vzadu.
Celú cestu tam boli všetci ticho, jediný kto vydával zvuk bolo rádio. Akurát hrali od Panic on the disco! pesničku Say Amen. Začala som ju spievať. Aiden sa pridal ku mne a spievali sme spolu.
Keď sme akurát zastavili pred klubom tak pieseň dohrala. Otvárali sme dvere. Vyšla som von ale Aiden stále nevychádzal.
"Zo(čítaj Zou)! Tu sme! " Kričala na mňa z diaľky Melanie s Lirael*. Dobehla som k nim a objala sa s nimi.

AIDEN

Otec ma chytil za ruku a držal pokým Zoe nevystúpila. Keď zavrela dvere spustil.
"Ak by nastali nejaké komplikácie, alebo by nebodaj odpadla. Premiestni sa domov alebo mimo hneď zavolaj, nechápem čo to trvá tak dlho ale ak to do narodenín nezvládne tak neviem čo sa stane. Každý to musí mať do osemnástich narodenín za sebou a ona furt nič. " Otcovi sa triasli ruky. Chytil som mu ich "To bude vporiadku, každú hodinu píšem ako je na tom, okej? " Nadvihol som obočie. Iba prikývol a pustil ma. Otvoril som a vyšiel z auta.

ZOELLA


Vtom vystúpil Aiden z auta a podišiel k nám. "Čaute baby. " Melanie sa začervenala. Melanie je malá černovláska s vlasmi tesne pod ramená, chudou postavou ale zato s krásnymi čokoládovými očami a tichou povahou. Na sebe mala čiernu sukňu a v nej zastrčenú tmavo-modrú košeľu a na nohách čierne štekle. Usmiala som sa na ňu. Lira je rovnovlasá blondínka, vysoká asi ako ja s modrými tak trošku do fialova očami, postavou s úžasnými krivkami a ani v prednostiach nezaostáva a vysokým sebavedomím. Na sebe mala červené šaty s zipsom vpredu. Trošku fičí po Harveym.
A spomeň čerta.  Blížia sa Harvey aj s Reeveom. Harvey mal na sebe bielu košeľu a rifle. Harvey je zvláštny. Má hnedé vlasy a takmer čierne oči, postavu ako pravý futbalista ale mozog miestami ako päť-ročné dieťa. Za to Reeve, ten je milý, dá sa s ním rozprávať, je celkom chytrý. Postavu vycvičenú, čierne vlasy a modré oči, výrazné lícne kosti. Silné ruky a ramená. Na sebe mal čiernu košeľu a čierne rifle.
Všimla som si Melanie, ktorá stále pozerala na môjho brata.
Aiden je celý otec. Čierne vlasy, modré oči, športová postava a na sebe mal bielu košeľu a čierne potrhané rifle.
"Tak teda ideme dnu? " Ozvala som sa.
"Ide saaa! Chlast, chlast, chlast! Wohooo! " S krikom vošla Lira do baru. Bolo to tam už dosť plné ale našli sme ešte jeden prázdny box a tak sme sa tam rýchlo posadili. Bol ako väčšina barov. Veľký tanečný parket, bar, toalety, veľa ľudí. Hudba jemne hrala, pretože tu nebol ešte DJ.
"ZouZou, čo si dáš? " Opýtal sa ma Reeve.  Usmiala som sa na neho. "To čo vždy. Jagger a colu." Zasalutoval a zobral chalanov k baru. Ja som sa prisunula bližšie k babám. "Mel, môj brat po tebe ide. " Mávla rukou. "To si len namýšľaš. Kde by oň zakopol o mňa. " Prevrátila som očami. "Mel, prestaň. Viem aký je môj brat, neprestal na teba zízať odvtedy čo sa objavil pri nás pred klubom. " Usmiala som sa potmehútsky. "Ty sa neozývaj, čo Reeve?" Zaskočila ma otázka, tak som ostala v pomykove. "Čo by malo byť?  Je to môj kamarát. " Mávla na dom ňou iba rukou a neriešila ďalej. "A ja nič?  Na mňa sa nikto neopýta? " Ozvala sa Lirael. Vybuchla som smiechom. "Prosím ťa Lira, všetci vieme že ideš po Harveym a on po tebe. Tam netreba nič rozoberať, len to aby ste to konečne dali dokopy. " Ako som to dopovedala tak pribehli chalani. "Čo vyvolalo sa malo dať dokopy? " Opýtal sa Harvey. Iba som prekrútila očami. "Nie čo ale kto. Predsa ty a Lira, vyzliekate sa očami ale ani jeden neurobí prvý krok. Tak do toho konečne, ste ako z telenovely. "
Ľudia pri stole sa začali smiať a tí dvaja očerveneli. Štrngli sme si poldecákmi a šupli ich do seba.
Hneď na to sa Aiden s Mel vytratili na parket, potom Harvey a Lira.
"Môžem poprosiť o tanec? " Ozvalo sa mi pri uchu.
Potmehútsky som sa usmiala.
"Ešte si to rozmyslím, ale asi poviem áno. " Reeve sa zasmial a potiahol za ruku na parket. Tancovala som pri ňom. Piesne boli rýchle a energické. Keď v tom hodili nejakú pomalšiu španielskú. Reeve ma chytil za boky a potiahol k sebe až tak že som panvou narazila na tú jeho. Zarazene so  na neho pozerala ale on sa mi iba pozeral do očí. Začala som sa v nich strácať. Obtočila som mu ruky okolo krku. On presunul svoje viac na môj chrbát. V takejto tesnej blízkosti sme za tie 4 roky čo sa bavíme neboli.
No v tom sa mi zatočila hlava. "Reeve? " Zastavil a pozrel na mňa. "Čo sa deje? " Na to som mu už neodpovedala a iba sa zrútila k zemi.

REEVE

"Aiden! Aiden! Okamžite sa ozvi! Máme problém! " Kričal som v myšlienkach na Aidena. "Čo sa deje?  Čo po mne kričíš?  Aký problém? " Povzdychol som si.  A napravil Zoe v náručí. "Asi sa to už deje. Musíme k vám domov. Hneď! "

Magical Life: ZÁZRAKY SA DEJÚHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin