Chapter 1. Back to school

120 11 2
                                    

Era dimineață. M-am ridicat din pat repede. A fost numai un coșmar. Eram ușurată. Nu puteam să îmi închipui viața fără cea mai buna prietenă a mea, Nicole.

Telefonul a început să vibreze. L-am ridicat încet de pe noptieră. Era un mesaj:

" Te-ai trezit? Sunt în fața ușii. Vino și deschide-mi!. Stau aici de 10 minute."

Am coborât cu viteză scările și am deschis ușa. În fața mea stătea o brunetă, cu ochi negri si cu pielea albă. Era Nicole. Stătea cu mâinile încrucișate la piept. A intrat in casă, a fugit în bucătărie și a deschis frigiderul.

" Deci... Azi e prima zi de liceu. Ce zici? Ne pregătim și noi puțin?" A spus bruneta, punându-şi cereale și lapte într-un bol.

" Sigur. Si putem incepe prin.. hmmm.." I-am luat bolul din față. " Prin asta. Ce tu nu ai mancare acasă? "

" Logic că am. Dar mâncarea ta e pe gratis" A spus trăgându-şi bolul înapoi in față.

" Ah. Serios? Meniul comandat de dvs costă 10 lei fără TVA. " Am spus eu serioasă.

Auzind asta, Nicole se ridică repede de la masă și spuse:

" Știi ce.. azi chiar nu îmi este deloc foame. Haide sus în camera ta să ne pregătim. "

Am întors toată camera pe dos, încercând ca găsim ținuta perfectă pentru mine. Mi-am luat o pereche de blugi strâmți, decolorați și un tricou Nirvana. Am luat o jachetă de piele, neagră si niste botine. Mi-am pus un lanț lung. M-am dat cu un eyeliner negru, destul de strident si cu rimel care îmi puneau foarte bine ochii verzi în valoare. M-am dat cu lip gloss-ul meu preferat. În geantă mi-am pus 2-3 caiete, penarul, mica geantă de make-up, guma de mestecat și am ieșit împreună din casă. Eram în întârziere.

***

CAPITOL NEEDITAT.

Ok. Asta este prima mea poveste. Sper să vă placă. Aștept păreri. :*

Green EyesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum