A fordítás az író, Cordys-Vision engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/10454119/15/Resurrection-The-End
Tobias/Négyes
- Jó reggelt!
Cara dallamos hangjára ébredek, és csodálkozom, hogy mi a fenét keresek Cara lakásában.
- Reggeli? – kérdezi, egy tányéron tojást és pirítóst dugva az orrom alá.
- Nem, nem akarok reggelizni – nyögöm -, csak hányni akarok vagy négymilliószor, aztán pihenni.
Lassan kinyitom a szemem, és Cara komor arcát látom.
- Tizennégy órát aludtál. Nem sajnállak. Te csináltad ezt magaddal.
- Olyan a fejem, mint egy dagadt kosárlabda.
Megveregeti a fejem.
- Ez már csak ilyen.
- Nagyon vicces vagy – mondom szárazon, és lassan felülök. – Itt aludtam? – kérdezem kíváncsian.
Bólint.
- Igen. Emlékszel valamire a múlt éjszakából?
Ránézek egy pillanatra, aztán az emlékek megrohannak.
Veszekedés Trisszel.
Evelyn.
Marcus.
A kocsma.
Cara lakása.
Behunyom a szemem.
- Ó, igen. Elfelejtettem, hogy az életem zuhanórepülésben van. Újra.
Cara megrázza a fejét, szőke haja csillog a nappali lámpafényében.
- Túlzol, annyira azért nem rossz.
Felnyögök és visszahanyatlok a kanapéra.
- Egyél – mondja Cara kitartóan, és a hasamra teszi a tojással teli tányért. – Komolyan, siess. Mennünk kell.
Felülök, és pár falatot a számba lapátolok.
- Miért? Hova megyünk?
- Calebhez – mondja, pulóvert húzva a karjára. – Tris beszélt neki Marcus bemutatójáról a tableten, úgyhogy létrehozunk egy csapatot. Olyan mindennapi szuperhősök vagyunk.
Felhorkanok.
- Ne vedd magadra, de Tris az egyetlen szuperhős.
Kiölti rá a nyelvét, én pedig tovább majszolom a tojást.
***
A Caleb felé tartó autóúton végig lüktet a fejem.
Ezen a ponton, inkább elüttetném magam egy autóval.
A whisky és én nem vagyunk jó barátok.
Amikor végül odaérünk a lakáshoz, Caleb nyit nekünk ajtót, és egyszer csak rájövök, hogy Cara miért szeret annyira itt lenni.
Annyi tér van itt.
Betolom Carát az ajtón, de Caleb átveszi tőlem, amint átlépjük a küszöböt.
Odagurítja Carát a kanapéhoz, könnyedén felemeli, és segít neki elhelyezkedni. Nem kell beszélniük egymással. Caleb pontosan tudja, hol akar lenni Cara, hogy hogyan emelje fel, Cara pedig megkönnyíti ezt azzal, hogy felemeli a karját, vagy elfordítja a törzsét, ha kell.
DU LIEST GERADE
Fanfiction-fordítás: Feltámadás - A befejezés (Resurrection - The End)
FanfictionA történet nem sokkal később folytatódik, mint ahol a Feltámadás befejeződött. A történet tovább folytatódik, új barátokkal, régi, nem is annyira régi és új ellenségekkel, és sok-sok izgalommal és vetkőzős sakkal, ármánykodással és akcióval tele.