Capitolul8

48 4 0
                                    

Era un dezastru,peretii erau manjiti cu un lichid rosiatic,covorul era facut ghem,televizorul era pornit,dar imaginea era cu purici...

Dintr-o data aud pasi la etaj.Imi fac curaj si ma indrept spre scari.Fac primii pasi acompaniata de scârțâitul infernal al lemnului din care sunt facute treptele,ma opresc,arunc o privire in spate ,apoi inaintez spre etaj.Un pas,doi,trei,patru,insa nu apuc sa il fac pe al cincile caci cineva ma striga,eu intorc capul si sunt impinsa cu o forta bruta de catre o persoana in jos pe scari.La scurt timp simt marmura rece cum face cuntact cu spatele meu,provocandu-mi mici fiori pe sira spinarii.In urma impactului m-a cuprins o amețeală puternici,ochii inchizandu-se incet,incet,negrul aparand in raza mea vizuală...

- Fugi! striga o voce groasa spre mine.

-Ce ?de ce?Cine esti? .

- Te urmareste,fugi cat mai poti,nu trebuie sa te prindă. spune aceeasi voce.

-Unde??? spun revoltata,dar putin speriata

-Unde vezi cu ochii.Trebuie sa plec,EL e pe aproape si nu se va opri pana nu te va gasi.

-Care EL? intreb sfioasa.

-Este acela care.....e aici,fugi cat mai poti. spune vocea din ce in ce mai joasa

-Tot nu mi-ai spus cine e el.

Nici un raspuns,se pare ca a plecat. De ore intregi de la acea conversatie alerg prin padurea uriașă,incercand sa gasesc un loc de refugiu in care sa nu ma găsească.Tot alerg printre copaci,diverse sunete auzindu-se de prin tufe,incerc sa ma calmez,cu toate ca nu mai puteam de teama...imi era teama de EL,daca ma va gasi? Gândindu-ma si neuitandu-ma in fata ochilor ma impiedic de o radacina de planta.Cad, Apoi totul devine negru...

Si dupa un car de ani am pus si eu next-ul :)) Imi cer scuze pentru aceasta "pauza",dar am avut o perioada foarte grea.Acum am revenit si voi incerca sa postez mai des,cam din 2 in 2 zile cate un capitol mai lung.

Pareri?

Kisses,

Chriss

Friends or Enemies?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum