Capitolul 3

43 5 1
                                    

  Dupa ce am primit sortul am fost rugata ca a doua zi sa ma intorc la studio pentru o a doua proba, deoarece numarul celor inscrisi a fost prea mare si proba a fost amanata. Ajunsa acasa emotiile si stresul acumulate pe parcursul zilei m-au facut sa imi imaginez tot felul de scenarii pentru a doua zi: care sunt sansele ca eu sa fiu printre cei care vor ajunge sa gateasca in bucataria Masterchef.

  A doua zi la ora 12 eram ajunsa si pregatita pentru proba misterioasa. In jurul meu erau peste 40 de persoane care asteptau. Intr-un colt il vad si pe tipul care ieri aproape m-a facut sa pierd sortul. E si el un concurent? Ciudat este faptul ca toti aveam sortul numai el nu. Poate nu e concurent...

  Juriul ajunge si noi ne asezam fiecare in fata unei mese de lucru. Dupa 5 minute un sunet se aude, usa uriasa pe care pana acum nu am remarcat-o s-a deschis si un camion a intrat in incapere. Inima aproape imi iesea din piept de emotii. Remorca se ridica incet incet iar din ea au cazut niste cepe.

  -Poate va intrebati ce e cu aceste cepe, incepe chef Sorin. 

  -Ei bine, un bucatar adevarat trebuie si stie cum sa taie o ceapa in mai multe feluri. Mario va va demonstra asta.

Il vad pe tipul acela cum se apropie de masa de lucru si incepe sa taie ceapa cu o precizie inimaginabila.

  -Voi va trebui sa taiati ceapa mai intai julienne si apoi sa tocati marunt. Acum incepeti.

Fiecare dintre noi ne-am ales cateva cepe si ne-am apucat de treaba. Tensiunea crestea pe masura ce secundele treceau. Cutitul meu aluneca usor pe suprafata cepei iar ochii inca nu ma usturau. Insa simteam privirea cuiva pe mine. Intorc incep capul si tot ce vad este tipul, pardon Mario, care sincer nu stiu daca este vreun chef sau doar un bucatar amator, care ne privea pe toti atent.

*Era cat pe ce sa ma prinda! Trebuie sa fiu mai atent. Recunosc ca are un potential bun dar sunt altii si mai buni aici...*  

  Deja au trecut 10 minute de cand proba a inceput. Toti sunt agitati iar asta provoaca accidente. Mai mult de 6 persoane s-au taiat pana acum din neatentie. Privesc ceapa tocata si consider ca am tocat-o corect. Observ ca chef Catalin s-a apropiat de un pusti de vreo 19 ani si l-a oprit din taiat spunandu-i ca a trecut mai departe. Fericirea se citea pe chipul lui impreuna cu uimirea. Asa au mai trecut inca 20 de minute, iar rand pe rand concurentii plecau acasa sau treceu mai departe. Mai erau 5 persoane printre care, bineinteles, si eu. Privesc in spate pentru cateva secunde iar Mario imi face cu ochiul. Ma intorc de parca nu as fi observat nimic si iau alta ceapa din cos. Simt o greutate pe umarul meu si il vad pe chef Sorin analizandu-mi munca.

  -Lasa cutitul jos! imi spune pe un ton aspru. Fac exact ce imi spune plina de frica. El se intoarce si se indeparteaza. Inteleg ca sunt eliminata... Aplec capul pentru a masca lacrimile ce urmau sa vina. Imi pare rau bunicule! Te-am dezamagit. 

  -Mergi langa ceilalti. Ai trecut mai departe! spune chef Catalin iar eu nu stiu daca vorbeste cu mine sau cu altcineva. Rama blocata in mijlocul incaperii.

  -Maria nu auzi? se face auzit chef Sorin si abia atunci am realizat ca am reusit.

La finalul probei am ramas doar 22 de concurenti in lupta. 

  -Sa nu credeti ca acum gatiti perfect doar pentru ca ati trecut mai departe. Mai aveti multe de invatat si de demonstrat! se aude din nou acea voce misterioase doar ca acum nu mai venea din difuzor, ci din spate.

  -Nici noi nu o puteam spune mai bine, Mario! spuse chef Catalin.

Ia stai o secunda.... Deci a lui era vocea. El e cel care mi-a ruinat preparatul si tot el e cel care imi spune ca preparatul meu era prea simplu? 

  -Acum a venit momentul sa ii multumim lui Jamie Oliver pentru ajutorul acordat, spuse chef Sorin si apoi da mana cu el. Eram muta de uimire. Cum vine asta? Nu era Jamie cel de-al treilea jurat?

 Dupa ce Jamie a parasit hala o liniste s-a asternut. Dar nu pentru mult timp....

  -Vreau sa il cunoasteti pe chef Mario Oprea, bucatar la un restaurant cunoscut din Elvetia. El va fi cel de-al treilea membru al juriului. Si atunci bomba m-a lovit. Cum? 

Mi-as dori ca asta sa nu fie decat un vis urat!

Heeiii! Stiu ca nu am mai postat de mult si stiu si ca povestea mea nu este cine stie ce, dar va rog sa ii dati o sansa. Chiar m-as bucura sa va citesc parerea despre ea si sa primesc si niste idei pentru capitole. Va pup si va multumesc ca imi cititi cartea!

XOXO 

Iubirea de la Masterchef [PAUZA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum