Şu sıralar kilo almıştın ve artık bir adet fındık göbeğe sahiptin.Bu durum son derece canını sıkıyor ama elindende birşey gelmiyordu.Bu kilo almışlığın üstüne regl tarihinde çakışınca tebrikler mis gibi kompleks yapmıştınız! Biasınız ilede arkadaştınız ve evet onu arkadaştan fazla seviyordunuz.Kilo aldığınız için ona söylenmeye başladınız.Tepkisi;
Kim Namjoon: Ona söylenerek karnınızın ne kadar şiştiğinden bahsediyordunuz. O ise sizin söylenmelerinizi pek dinlemiyor önündeki kağıda birşeyler karalıyordu. En sonunda sinirlendiniz ve "Kilo aldığım için yüzüme bile bakılamayacak kadar çirkin olduğum farkında değildim Namjoon!"diye çıkıştınız (çünkü regl etkisi akshej). Sizin bu çıkışınızdan sonra başına kaldırdı ve gözlerinizin içine baktı.
"Zayıf yada kilolu farketmez, fazla güzelsin ve etkilenmemek için sana 5 saniyeden fazla bakamıyorum. Üzgünüm güzelim."
Kim Seokjin: Buluştuğunuzda canın sıkkın gözüktüğü için sana minik bir sürpriz yapmak istedi.Kısa bir yürüyüşün ardından geldiğiniz yer bir pastahanenin önüydü.Sana pasta ısmarlamak istiyordu. Durdun ve derin bir nefes aldın. "Hey Kim Seokjin! Bunu bana bilerek yapıyorsun değil mi? Çok kötü bir arkadaşsın!" Anlamayan gözlerle sana baktı ve yüzü düştü.Biraz duraksadıktan sonra devam etti."Amacım seni üzmek değildi Y/N. Üzgün gözüküyordun ve bende bir yerde tatlı yemenin mutluluk hormonu salgılattığını okuduğum için sana tatlı ısmarlamak istemiştim.Ah..gerçekten üzgünüm." Bu dediklerinden sonra kendine kızmıştın ve ona böyle davrandığın için gözlerin dolmuştu.Ona çok kilo aldığından ve bu yüzden kendini çok kötü hissettiğinden bahsettin."Hey Y/N ! Bana bu yüzden mi kızmıştın? Ah gerçekten.. Y/N lütfen böyle şeylere takılma sen benim gördüğüm en güzel kızsın, en çokta gülümsediğin zamanlarda. Bu yüzden benimleyken her zaman gülümse ve birlikte bir sürü tatlılar yiyelim ve çok çok mutlu olalım!!"
Min Yoongi: Pratik odasındaydınız. Yoongi yalnız başına dans pratiği yaparken çok sıkıldığı için senide onu izlemeye çağırmıştı. O deli gibi son koreografileri üzerinde çalışırken sende duvarın kenarına çökmüş karnınla uğraşıyor ve oflayıp duruyordun. Aynadan seni gören Yoongi sana sorun ne bakışı attı. Bir kez daha oflayıp konuştun. "Yoongi şu halime inananamıyorum. Erkek olduğun halde sen bile benden daha zayıfsın. Kesinlikle diyete başlamam lazım kesinlikle!" Yoongi senin lafının sonuna doğru kahkaha atmaya başlamıştı bile.Sinirlendin ve ona yanında duran hırkayı bir hışımla fırlattın.Ama o hala gülüyordu. Senin yüzünün düştüğünü görünce duraksadı ve konuştu."Y/N gerçekten sana inanamıyorum. Benden zayıfsın yada kilolusun bunun ne önemi var ki? Her halinle sana bayılıyorum.."
Jung Hoseok: Hoseok ile sahil kenarında yürüyordunuz. Ama sen Hoseok'a odaklanmaktan çok yanından geçen "zayıf" kızları kesmekle meşguldün. E haliyle bu durum bir süre sonra Hosek'un dikkatini çekti ve dalga geçer bir tonla konuştu."Erkeklerden hoşlandığını sanıyordum Y/N beni üzdün kkk" Kaşlarını çattın ve Hoseok'un omzuna yumruğunu geçirdin."Hey! Bunu yapmamın bir sebebi var herhalde demi Hoseok oppa? Ne kadar kilo aldığımın farkında mısın? Oysa şu kızlara bak sanırsın hepsi Victoria Secret'tan çıkmış!" Hoseok dediklerine kıkırdadı."Hey, peki onlar benim Y/N ' m kadar güzel mi?"