Ben kaldırımın kenarında yerde oturuyordum. Sonra elimi tuttu biraz acımıştı . Ama dayanabilirdim . Sonra şişenin kapağını açtı ve beze döktü . Ah benim güzel sevgilim sen niye doktor olmadın dedi iç sesim . Ama sonra ben iç sesime cevap verdim. Mal Yusuf doktor olsa herkes ona bakar . Aşık falan olurlar olmaz. Yusuf sanırım anladı.
-Efendim birşey mi dedin ?
-Yok demedim .
-Tamam .
Sonra elindeki bezle kanları temizledi .
-Ah
-Noldu ?
-Yandı yaa .
-Eee dayanıcaksın Buse hanım en başta söyleseydin en azından kan kurumazdı elinde .
-Ya of !
Deyip kafamı başka bir tarafa çevirdim . Sanırım Yusuf elimi sarmış olucak ki benim kafamı çevirdiğim tarafa doğru baktı . Ben de kafamı düz çevirdim .
-Ya fıstığım yapma böyle bak özür dilerim.
Ya bu çocuğa dayanılmıyo çok tatlı diye geçirdi iç sesim . Ama ben direnmek istiyordum. En sonunda iç sesime yenik düştüm ve Yusuf'a sarıldım . 1 dakika boyunca öyle kaldık . Sonra kafamı Yusuf'un omzundan çekip Yusuf'un omzuna bir yumruk attım.
-Allah kahretsin ki çok yakışıklısın.
-Tabi ne sandın . Ama senin güzelliğinde bir başka .
Sonra Yusuf'a sırıttım ve ayağa kalktım .
-Eeee Yusuf bey bakalım yarışta nasılsınız ?
-Bence yapmayalım .
-Neden Korktun muuuuu?
-Yok ya şey üzülmeni istemem çünkü ben kazanıcam .
-Oooo yani kendine bu kadar güveniyosun .
-Tabi kızım ne sandın .
-Hadi bakalım .
-Ama dikkat et yine düşme .
Bana ayağımı gösterdi bağacığım yine açılmıştı . Eğildim bağlamaya çalıştım ama elimdeki bezden dolayı bağlayamadım . Sonra Yusuf benim omzumu tuttu ve kafamı yukarıya çevirdiğimde bana gülümsedi ve eğilip bağacığımı bağladı . Ağacın kenarına geçtik ve ayni hizaya geldik .
-Ya Yusuf hile yapma geri gel .
-Asıl sen hile yapıyosun . Sen de geri gel .
Bir adım eri çıktım Yusuf'ta geri çıktı .
-Eee Buse kim başlatıcak ?
-Ben .
-Hayır olmaz o zaman eşit olmuyor .
-Eee kim başlatacak?
-Bekle .
Sonra yanımızdan geçen bir çocuğa söyledi çocuk en başta
-Abi çok yakışıyosunuz .
-Teşekkür ederim tatlı kız .
-Keşke benim de senin kadar yakışıklı bir sevgilim olsa .
Ben arkadan onları dinleyip gülüyordum . Sonra çocuk başlatiyimmi dedi . Yusuf'ta onaylar gibi başını salladı .
-3...2...1... Başla
Yusuf önden gidiyordu . Ben de onu geçmek için hırs yaptım . Etraftaki insanlar bizi izliyordu . Bitiş çizgisine 2 adım vardı ve biz Yusuf'la aynı hizadaydık . Aynı anda bitiş çizgisini geçtik . Ama Yusuf inkar ediyordu .
-Hayır ilk ben geçtim.
-Hayır ben .
Etraftakiler aynı anda geçitiniz dediler Yusuf'a kapak yaptım . Sonra etraftakiler gülmeye başladı . Yusuf'ta gülüyordu . Çok yorulmuştuk . Kenara geçip yere oturduk . Ben kafamı Yusuf'un omzuna koydum . Nefes nefese kalmıştık . Azıcık dinlendikten sonra Yusuf ;Nasıl olmuş bu bölüm😊😊
Ha ayrıca medyaya instagram hesabımı koydum takip edebilirsiniz . Tabi isterseniz 😊Bölüm 42 gibisinden yazsam sizce nasıl olur yorumlarda fikrinizi belirtin 😊 SİZLERİ SEVİYORUM CANLARIMM
OY VERMEYİ UNUTMAYIN HA XJXNJFNC