BÖLÜM 44

496 22 0
                                    

Malzemeleri dolaptan çıkartıp pizza yapmaya başladıPizzayı yapmayı başladım .
Yarım saat sonra
Pizzayı hala yapamamıştım. Mutfakta şekilden şekile girmişti benimle beraber . Tamam güzel pizza yaparım dedim ama annemle güzel yapıyordum . Daha doğrusu annem yapıyordu . Ben de içine malzemeleri koyuyordum .
-Buse hadi ya kaç saat olduuu!
-Ya Yusuf sabret biraz .
Yani Yusuf'a rezil olmak istemezdim . Hemen telefonumu cebimden çıkarttım ve pizzacıyı aradım . 2 tane pizza sipariş ettim . Ama gelince kapıyı çalmamasını , gelince aramasını söyledim çocukta kabul etti . Telefonu kapattıktan sonra mutfağın kapısını kilitledim ve mutfağı toparladım. Yaklaşık 15-20 dakika sonra telefon çaldı . Arka tarafa bahçeye gelmesini söyledim . Mutfağın arka kapısından bahçeye çıkıp pizzayı aldım . Parayı ödedikten sonra paketleri sakladım . Yusuf'u mutfağa çağırdım ve fırından pizzaları almasını söyledim . Yusuf pizzaları aldı ve içeriye geçip pizzaları yemeye başladık . Birden kapı çaldı . Yusuf kapıyı açmaya gitti . Kahretsin ki gelen pizzacıydı . Ne vardı da geldi kii . Hemen oturduğum yerden kalkıp kapıya Yusuf'un yanına gittim . Çocuk beni görünce .
-Abla pardon ben sana para üstünü vermeyi unutmuşum .
Ben bir şey demedim Yusuf yanımda pis pis sırıtıyordu . Çocuk parayı verdi ve kapıyı kapattık . Yusuf bana sarıldı ve saçımı okşarken
-Ne kadar da yetenekliymiş benim sevgilim . Çok güzel de pizza yaparmış .
-Ya Yusuf dalga geçme . Ayrıca benim suçum yok kiiii. Malzemeler eksikti .
-Tabi canım öyle ya yoksa sen kesin çok güzel yapardın .
-Tabi yapardım .
Masaya ilerlerken kahkaha attık . Sonra oturup pizzalarımızı yedik .
Yemekler bittiğinde saat 4.30 olmuştu . Yusuf'a;
-Film ?
Sonra o da bana sırıtıp ;
-Hangisi ?
- Bilmem hangisini izleyelim ?
Sonra Yusuf oturduğu yerden kalkıp film çekmecesini açtı ve CD'leri getirdi . Şöyle bir baktım ve konusu en çekici gelen film romantik bir filmdi . Konusu ise bir adamın sevdiği kadının ölmesi ve adamın onu unutamaması gibi bir şey işte . Elimdeki CD 'yi Yusuf'a gösterip salladım ve Yusuf ise bana ;
-Emin misin ?
-Evet .
Sonra Yusuf elimdeki CD'yi aldı ve televizyona taktı . Film başladı . Ben koltukta Yusuf'un omzuna yatmış elimde mısır kutusu üzerimde de ince bir battaniye var . Filmin ilk 30 dakikası beni o kadar çok etkilemese de geri kalanı çok güzeldi. Kadınla adamın küstüğü gün kadına araba çarpıyordu ve komaya giriyordu kadın . Adam onu günlerce haftalarca hatta aylarca uyansın diye bekledi . Ama kadın öldü . İşte tam orda ağladım. Hayı kadının ölmesine değil . Adama yazık olduğu için . Nasıl ağlıyor kıyamam ya . Ben de tutamadım gözyaşlarımı ne yapayım.
-Buse ağlıyo musun ?
Burnumu çektim ve ;
-Yok ya ne ağlıcam .
Sonra Yusuf benim suratıma doğru eğildi ve ağladığımı görünce bana iyice sarıldı . Kumandayı aldı ve filmi kapattı .
-Ne oldu ya niye kapattın .
-Bu kadar yeter daha fazla üzülme .
-Ya açsana .
-Hayır yeter dedim !
Başımı öne eğdim ve masum gözlerle Yusuf'a bakarak ;
-Niye bağırıyon yaaa .
-Oyş kıyamam ben sana .
Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu .

REYNMEN İLE #HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin