27.daļa

109 24 16
                                    

Regnalds

Es biju satraukts. Mirabella jau nebija vairākas stundas, un mans vilks plosās ārā lai atrastu viņu. Lai pieskartos viņai.

Un par nelaimi šodien ir arī pilnmēness, tāpēc Sandalio tiks cauri, un iznīcinās visu, ja nesastaps mūsu eņģeļi.

Man vajadzēja iet viņu meklēt. Viņai ir jāatrodas man blakus. Es nekad viņu nepametīšu.

Ja viņa negrib mūs?

Tas bija sāpīgāk par jebkuru pātagas cirtienu. Ja viņa nemīl mūs, tad kā es varu piespiest to viņai?

Ja viņa aizbēga?

Es nevarēju vairs gaidīt, man bija jāskrien viņa meklēt. Es nevarēšu vairs uzticēties viņas pastaigām mežā. Bet viņa bieži gāja uz mežu, un es jutu, ka viņai to vajag.

Ja viņai kas notika?

Neviens nevarētu viņai stāties pretī, es zinu, ka viņa tiktu galā.

Bet ja nu?

Nekas vairs nespēja apturēt mani, un es pat neuzvilku zābakus, ar basām kājām izskrēju no manas mājas, atstājot manu un Alfas Gregora baru nopakaļā.

Neviens un nekas nav tik svarīgs kā Mirabella. Mana gaisma.

Es pārvērtos vilka formā cenšoties nelaist Sandalio vadībā. Ja viņš kļūs par galveno, es lielāko daļu neatcerēšos, bet es zinu, ka kāds cietīs. Tā vienmēr bija.

Mans deguns iekņudējās, kad es saodu Mirabellas maigo aromātu, kur vienmēr bija asins smarža. Mani tas biedēja, bet es neteiktu ka citas sievietes nesmaržoja pēc asinīm.

Un pie tam, Mirabellai bija visburvīgākās meža smaržas, pat vilki, kuri ikdienu pavada brīvība nevar sacensties ar šo smaržu kombinējumu.

Manas ķepas sāka strādāt ātrāk, kad es sapratu uz kurieni mans eņģelis bija devies.

Un kad es saodu citu rupjāku aromātu, kuru iepriekš nebiju manījis manā mežā, es vairs nejutu lielāko daļu ķermeņa.

Sandalio sāka mani pārņemt, un es nemaz nepretojos. Kāds bija ar manu visu, un kāds nožēlos, ka aizgāja ar viņu.

Sandalio

Otra puse.

Mana puse.

Es jūtu... Mana puse.

Skriet pie viņas.

Man vajag viņu.

Kas ir tas? Auksts un metālisks, bet arī spēcīgs odekolons. Vīrietis.

Ar manu pusi ir kāds vīrietis.

Iznīcināt. Nogalināt. Aizsargāt.

Mans, neviena cita.

Koks, koks, koks, švīka.

Švīka?

Necilvēcīgs ātrums, pāri vilku spējām, kas ir tas?

Otrā dzīveWhere stories live. Discover now