06:06

15 8 6
                                    

06:06 sabaha karşıydı telefon çaldı açtım telefondaki ses;
- Alo Melis kızım sen misin ?
- (Nermin teyzeydi sesinden hemen tanıtım . ) Evet Nermin teyze benim Melis.
- Yavrum Fatih kaç gündür babasının evine gitmiyormuş buraya da gelmedi sen nerde olduğunu biliyormusun?
O an duraksadım çünkü uzun süredir telefonlarımada çıkmıyordu Nermin teyze bir daha sordu .
- Yok uzun süredir konuşmuyoruz dedim sonra telefonu kapattım.
Hemen hazırlandım ve Nermin teyzenin evine gittim polisler oradaydı Nermin teyze ağlıyordu usulca gidip yanına oturdum bana sarılıp ağlamaya devam etti.
Nermin teyze Fatih' in teyzesi ama onu kendi oğlu gibi görür onu çok severdi zaten Nermin teyzenin yalnızca bir oğlu var oda uzakta olduğu için pek görüşmezler Fatih onun için çok önemlidir onu göremeyince çok endişelenmiş çok üzülmüştü bende haliyle kadını sakinleştirmeye çalışıyordum ama bir süre sonra bende bitkin düşmüştüm çünkü polisler gidgide Fatihten umudu kesiyordu ama ben hiç bırakmamıştım onu aramayı fakat bir sonuca varamamıştım bilirsiniz koşullar pek el vermez bende onu aramayıa biraz ara vermeye karar verdim bu esnada polislik okudum sırf Fatih'in ,sevdiğimin sevgilimin hayalleri gerçek olsun diye polislik okudum onun en büyük hayali polislikti vatanı uğruna can vermekti ama ben yalnızca bunun için polis olmamıştım aslında onu bulmak başına ne geldiğini öğrenmek , intikamını almak için polis oldum bu yüzden hiç durmadan çalıştım polis oldum ve onun dosyasını almak için uğraşıyorum ve alıcamda ne pahasına olursa olsun ben sevgilimi bulucam uğruna hayallerimden vaz geçmeyi bile göze aldım ben mimar olucaktım mastırımı yurt dışında tapıcaktım okulumuzda bile ayarlamıştım ama boşversene hiç biri umrumda değil benim tek hayalim Fatih ona kavuşmak istiyorum bir an önce onu o kadar özledim ki kokusuna , tenine aldığı nefese , gözlerine hasret kaldım bu yüzden hiç durmadan çalışıyorum işte tamda bu yüzden durmak istemiyorum evet korkuyorum o evden o evdekilerden onu bana unutturmak isteyen herkesten korkuyorum inan ne yapıcağımı bilmiyorum bana dacamdan vaz geçmem için ısrar ediyorlar onu bulamazsın diyip alay ediyorlar ama inan hiç umrumda değil onu beş yıldır arıyorum ve ben yolumdan dönmiycem bu kitabı onun için yazıyorum o eve gittiğimde ne yaşıycağımı başıma ne geliceğini bilmiyorum bu yüzden korkuyorum sen şimdi niye bu evden bu kadar korkuyorsun diye soruyorsun dur inan o ev basit değil korkunç bir malikane çok büyük tıpkı bir labirent gibi karmaşık mutsuzluk kokan duvarlar ve çok soluk odalardan oluşuyor sen görsen sende korkarsın o derece yani .

Akşam üstündü ben yine iş başındaydım telefonum çaldı açtım ;
-Melis hanım ben emniyetten arıyorum komser Korhan istediğiniz dosya size verildi ama birde bir ortağınız olucak Sezayi bey orda tanışırsınız .
Dedi ve telefonu kapattı konuşmama bile izin vermedi bende o an ona çok kızmıştım egoistin teki diye ama umursamadım çok mutluydum sevgilime git Gide yaklaşıyordum o gece hiç uyuyamadım sabahı iple çekiyordum.
Nihayet sabah olmuştu ve ben hazırım evin yolunu tuttum o eve yaklaştım ama bir heyecan bastı beni aklıma Fatih geldi benim ilk elimi tuttuğu anı beni ilk öptüğü o parkı beni ne kadar mutlu ettiğini düşünürken evin önüne gelmişim kapının önünde durdum kocaman bahçe kapısı aralıktı ama yinede içeri girmedim durdum derin bir nefes aldım ve...

😙Bu hikayeyi sqna yazıyorum sevgilim şayet bana bir şey olursa seni bulamadan başıma bir şey gelirse sana olan aşkımı gör istiyorum ve senin için ne kadar çabaladığımı seni ne kadar aradığımı bil istiyorum yani unutulmasın sevgili.😘

KorkuyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin