"Podejte hlášení." řekla Šéfka za svým skleněným stolem se Zakkym po boku. Zakky je sice její zástupce, ale divím se, že s námi moc nechodí na mise. Vlastně jsme si se Zakkym ještě s Nickem moc nemluvili. Ani nevím, jak bojuje.
"Smrt Browna prověřena, bezbolestná smrt injekcí, neviděni, neslyšeni, nezaznamenány." řekl stručně Mikoto.
"To je dobře. Co ty Rene? Jak to dopadlo?"
"No, zjistil jsem toho docela hodně. Po Brownovi by měl nastoupit jeho synovec jménem Greg Clayston, velmi často s ním sdílel svůj čas, byli si velmi blízcí, Greg byl vždy hodnocen jako neškodný, jsem si jist, že podřízený mu budou sloužit věrně, o vás Šéfko, ještě neví. Taky je prý velmi silný, několikanásobně překonává svého otce a je úžasný v bojových umění." dokončil Rene hlášení.
"Aha. Kim, Will, jak šlo hlídačení?" "Dobře, namaskovali jsme se skoro totožně jako naši cíle, nikdo si ničeho nevšiml a nikdo se nás na nic neptal." řekla Lie.
"Co kamery?" obrátila se na Lewise s Jessie. "Napíchli jsme se bezpečně, nikdo si toho nevšiml, až se divím, v domu měli dohromady 20 kamer. Žádná kamera neukazovala nic neobvyklého." řekla Jessie.
"Dobře, tuto misi jste dokončili bezvadně." uchechtla se na nás Šéfka.
"Už je jedna hodina ráno, měli byste jít spát, odejděte." "Rozkaz!" vykřikli jsme a odešli.
"Jsem unavená." houpala jsem se z jedné strany na druhou. "Já taky, ráno budeme vstávat tak ve 12:00." zívl si Nick.
"Mimochodem, všiml sis, že Rene by docela potřeboval nějaký ten trénink?" "Přemýšlel jsem o tom. Pokud neuběhne 5i minutový sprint, bude to mít těžký." povzdychl si Nick.
"Uhm, proto bych chtěla, jestli bys mi zítra nepomohl s jeho výcvikem, chtěla bych vědět, jak moc silný je. Sice jsme spolu, ale je to dítě, může být taky lehce ovlivněno." "Ano, o tom jsem taky přemýšlel, zítra to vše uděláme." otevřeli jsme dveře, rychle se převlékli a bez sprchy rovnou spadli na postel
"Chyběla jsi mi." zachumlala jsem se do peřiny a Nick rychle za mnou.
"Jsi roztomilá." řekl, když jsem se otočila k jeho straně.
"Miluju tě." řekla jsem se zavřenýma očima. "Já tebe víc." řekl Nick a dal mi pusu na dobrou noc.
Tak dneska dříve, abych si to vynahradila na příště XD Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Vězeň a Hlídač II.
RomanceMoje první knížka, u který vydávám druhý díl, tak snad se bude líbit :3 :D