Part 19

314 19 2
                                    

Μου καταστρεφει την ζωη.Τον μισω.Εξαιτιας του εχασα των Ναθαν.Τωρα θα εχω και την μανα μου να φωναζει και να μου κανει κυρηγμα γι αυτη την πραξη.Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αλαξω κολεγιο.Να παω καπου αλλου.Ισως στο Γέιλ.Και αυτο καλο ειναι και πανω απο ολα δεν εχει αυτον τον σιχχαμενο τυπο τον Χαρρυ.

Ναθαν φωναξα και ετρεξα απο πισω του.Ημουν απελπισμενη τον Ναθαν τον αγαπουσα εδω και 3 ολοκληρα χρονια ενω ποιο πριν ηταν ο ολλητος μου.Παλι τον αγαπουσα.

Τι θελεις Εμμα??Να μου πεις κανα ψεμα και μετα σαν πουτανιτσα να πας με το φρικιο τον φιλαρακο σου??

ναθανν ηρεμησε μπορω να στα εξηγησω ολα.Δεν ειναι καν φιλος μου και τον απεχθανομαι τοσο πολυ.Σοβαρα Ναθαν θελω να με ακουσεις ειναι σοβαρο.Εξαιτιας του μεχρυ και κολεγιο σκεφτηκα να αλλαξω. Και πιστευω πως ξες οτι ειναι το ονειρο μου να βρισκομαι εδω απο μικρο κοριτσακι.

Εμμα εχεις αλαξει και εχουν περασει δυο εβδομαδες μονο!Που πηγε το σεμνο αυτο κοριτσι που ηξερα! Δες ολοι σου οι φιλοι εχουν ταττου και πιερσινγκ.Εσυ τους απεχθανεσε αυτους τους ανθρωπους. Πως μπορεσες να δεθεις με αυτους. Θελω να πω υπαρχουν τοσα ατομα ομοια με εσενα και ομως εσυ σε αυτα τα φρικια.

Ναθαν σε παρακαλω μην μιλας ετσι γι αυτα τα ατομα.Ειναι οπως ειναι απο προσωπικη τους επιλογη γιατι ετσι νιωθουν καλα. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι ειναι και κακα παιδια.Μου φερθηκαν παρα πολυ καλα.Η Μπριτ ειναι συγκατοικος μου και ειναι η μονη που μου μιλαει.Δεν μπορεσα να λησιασψ κανεναν αλλων εδω περα.Και επισεις αμεσως εγινα αποδεχτη απο την παρεα της.

Δεν ειναι το θεμα μας οι φιλοι σου Εμμα.Αλλα το γεγονος οτι κοιμηθηκες με τον Χαρρυ.

Συγγνωμη Ναθαν!απλα με επησε η Μπριτ να παω σε ενα παρτυ αδερφοτητας στο σπιτι του Χαρρυ! Και για να μην μεινω μονη εδω περα δεχτηκα. Η Μπριτ μεθυσε και εφυγε αμεσως οποτε επρεπε καπου να βρω να κοιμηθω...Και ο χαρρυ ηταν ο μονος που με μαζεψε και δεν πειραξε ουε τριχα μου.Φερθηκε πολυ ευγενικα για μια φορα στην ζωη του.Συγγνωμη Ναθαν δεν θα ξαναγινει σαγαπω του ιπα και κοιταξα τα ματτια του.ειχαν κοκκινησει μπορω να πω αλλα δεν ειμε σιγουρη ο φωτισμος εδω περα δεν ηταν επαρκες.

Συγγνωμη Εμμα επρεπε να σου ειχα εμπιστοσυνη.Συγγνωμη που εκανα σαν παλαβος.Και εγω σαγαπω μωρο μου.σε αγκαλιασε και προχωρησατε πρως το τραπεζι σας.Αν ηταν ο Χαρρυ στην θεση του Ναθαν τωρα θα με φιλουσε σκεφτηκα και δεν θα ενδιαφεροταν τι θα πει ο κοσμος..Σταματα Εμμα τι ειναι αυτα που σκεφτεσε.Δεν προκειτε να ερωτευτω ποτε τον Χαρρυ.

same but different (based on after fanfiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon