Tris
Matthew azt mondta, hogy hajnalbana visszavisz Chichagoba. Azt mondta valami hatalmas meglepetéssel készül számomra. Csak kevès holmimat teszem el. Csak azokat amik fontosak ès nèhàny ruhàt is behajítok a tàskàmba. Mivel Matthew azt mondta, hogy nem szeretné azt, hogy David emberei meglàssanak, este indulunk. 22:00. Eljött az idő, hogy visszamenjek oda ahol gyerekvoltam. Vissza oda ahol önzetlennek neveltek, oda ahol megtudtam, màs vagyok mint a többi. Oda ahol elősször lettem szerelmes. Oda ahol megváltozott az életem.
A vàroshatàrhoz egy kis erdőn àt vezet az út. Nincsenek benne àllatok csak kissebb bogarak. Meg nagyon ritkàn egy kèt őz tèvedt erre legelni. De az erdő sötétben elèg ilyesztően festett. Még a bátrak számá is. Ahogy a lombokon àtsüt a holdfèny és az esti szèl megrezegteti a leveleket. Nem mondom hogy fèlek mert szó sincs erről. Matthew az erdő végèben vàrt egy kissebb terepjàró autóval. Nàla is egy nagyobb hàtizsàk volt a ruháival, amit màr bedobott a csomagtartóba.
- Szia! Kèszenàllsz?- kèrdezte kis mosollyal a szàja szélén.
- Azt hiszem igen. Bàr mèg mindig nem èrtem miért kell visszamennem Chichagoba. De gondolom jó okod van rà, hogy odaràngass.
Nem szívesen megyek vissza. Túl sok a fájdalmas emlék, ami oda visszahúz.
- Nem is sejted mennyire jó okom van rà. Na szóval... elmondom, hogy merre megyünk. Kèt kissebb település vàlaszt el Chicagotól. Mikor a vàralosban vagyunk az első utunk egy kis raktàrèpületbe fog vezetni. Ott talàlkozunk Tobiassal.Nem hittem a fülemnek! Él? Vissza visz hozzá? A legvadabb álmom válik valóra!újra a szerelmemmel lehetek. Akit a a világon a legjobban szeretek.
Beültem a kocsiba ès elindultunk. Matthew mèg sokat beszèlt mindenfèle dologról. Egy idő utàn viszont màr nem figyeltem rà. Csak az jàrt a fejemben, hogy milyen lesz mikor talàlkozom Tobiassal. Vajon mi lesz a reakciója mikor meglàt? Vajon megcsókol? Megint kèrdèsek szàzai suhantak àt az agyamon. Alig vàrom, hogy vègre odaèrjünk. El sem hiszem, hogy él. Én vagyok a világ legboldogabb és legszerencsésebb embere.************************************
Tobias
Matthew azt mondta, hogy èjfélre legyek a règi raktàrèpületnèl. Olyan negyed 11 fele elkezdtem szedelőcködni. A raktàr körülbelül egy óràra volt a lakàsomtól autóval. De mivel senki nincs ilyenkor az utakon elèg hàromnegyed óra is bőven elegendő volt arra, hogy odaérjek. Nem tudtam hova tenni azt, hogy Matthew annyira sürgeti ezt a talàlkozót. Ès mièrt szervezte ilyen kèső éjszaka? Nèhàny hete figyelmesztetett arra, hogy tartsam magam kicsit tàvolabb Christinàtól. Megnondom az igazat, fogalmam sincs hogy mik ezek a burkolt cèlzàsok. Nem kellett nyomozónak lennem ahoz, hogy rájöjjek, hogy rejtegetnek előlem valamit.
Hàromnegyed tizenkettőt mutatott az óra mire odaèrek. De Matthew màr ott volt. Nem volt egyedül. Egy ismerős alacsony alak àllt mellette. Egy làny. Nem lehet több 18-nàl. Vékony de mégis karcsú, izmos alakja volt. Ès abban a pillanatba megtorpantam mikor rájöttem, hogy ki is az.
YOU ARE READING
Élet ès halàl (Átírás alatt)
FanfictionEgy Beavatott fanfiction! Mi van ha Tris valójàban nem halt meg? Mi van ha Tris úgy tudja, hogy a szerelme halott? Mi van ha Tobias nem tudja, hogy a szerelme él?