Prologue: Nikola Jokić farts in the camp

34 1 0
                                    

Strahinja Jokić, Nemanja Jokić and Nikola Jokić,

Subotica, Serbia.
8:30am,

Nemanja is asleep on the bunk bed while Strahinja goes on his phone to text his girlfriend. A moment later, Nikola comes in and unloads a loud fart scaring Strahinja to death.

Strahinja Jokić: NIKOLA JOKIĆ.

Nikola Jokić: What happened?

Strahinja Jokić: Nikola, zašto si prdala? (Nikola, why did you fart?)

Strahinja burst out laughing.

Strahinja Jokić: Da li je neko prdao? (Did someone fart?)

Nikola Jokić: Bože! Da li sam uplašio ranger? Kladim se da nisam to uradio. (gosh! Did I scare the ranger? I bet I didn't do it.)

Strahinja Jokić: Nikola! O Bože! To je bilo glasno glasno. (Nikola! Oh my God! That was hella loud.)

Nikola Jokić: Nemanja! Neko je imao burrito. To sam bio ja. (Nemanja! Someone had a burrito. It was me)

Nemanja Jokić: Šta? (What?)

Nikola Jokić: Ne obraćaš pažnju. Prošao sam do Strahinje i odjednom sam čuo nešto. (You're not paying attention. I walked past to Strahinja and all of a sudden, I heard something.)

Nemanja Jokić: To si ti Nikola. Čuo sam prd. Oh Nikola je to uradio. (That was you Nikola. I heard a fart. Oh Nikola did it.)

Nikola Jokić: Umukni Nemanja! Znao si, uradio sam to. (Shut up Nemanja! You knew, I did it)

Nemanja Jokić: Kako da ne! (Yeah right!).

Nikola Jokić: Hoće li ovaj kamp mirisati kao banane? Osetio sam da će miris banana biti u blizini. (Will this camp smell like bananas? I felt that the banana smell is going to be around.)

Nemanja Jokić: U tom slučaju, Nikola! O moj Bože! Smrdi na čizburger. (In that case, Nikola! Oh my Gosh! It smells like cheeseburger.)

Nikola Jokić: Zašto? Da li je izgledalo kao da imam čizburger? Ne, mislim da ne, Nemanja. Imao sam Sarma koju je tata činio ranije. (Why? Did it look like I had cheeseburger? No, I don't think so, Nemanja. I had Sarma that dad was making earlier.)

Nemanja Jokić: Da! Tata je jutros napravio Sarmu i jeli ih tri. Sada će kamp mirisati slaninu, Nikola. (Yes! Dad made Sarma this morning and you ate three of them. Now the campsite will smell like bacon, Nikola.)

Nikola Jokić: Heh! Ne znam tebi! Znali ste šta god da je potrebno da vaš mali mlađi odjebi nakon jedenja srpske hrane. (Heh! I don't know to you! You knew whatever it takes for your own little brother to fart after eating Serbian food.)

Nemanja Jokić: Prokleti! (Damn!)

Nikola Jokić: Ako me izvinite, prestanite da pričate kada spavam. (If you excuse me, stop talking when I sleep.)

Nemanja Jokić: Moja greška. (My bad).

Strahinja Jokić: Da, to će se dogoditi kada je Nikola divljak. (Yeah, that'll happen when Nikola is savage.)

Nikola Jokić: Nastavite da pričate i večeras ćete spavati na podu. (Keep talking and you'll be sleeping on the floor tonight.)

Nemanja Jokić: Oops.

3 hours later,

Nikola farts again.

Strahinja Jokić: Nikola?

Nikola Jokić: Šta koj? (What the?)

Strahinja Jokić: Ne prdajte u kamp, znate da će smrdi. (Ne prdajte u kamp, znate da će smrdi.)

Nikola Jokić: Izvini ok? Moja dupeta neće umuknuti. (Sorry okay? My butt won't shut up.)

Nemanja Jokić: Great, now I have to deal with this Bratar passing gas.

Nikola Jokić: Da! I know.

Strahinja Jokić: 😂.

Branislav Jokić: What happened?

Nikola Jokić: I farted.

Branislav Jokić: You farted?

Nikola Jokić: Yes Tata.

Branislav Jokić: Bože!

Strahinja Jokić: At least, the window is open.

Nikola Jokić: Yep.

Nemanja Jokić: Why are you doing this?

Nikola Jokić: You know, the wind goes to your stomach and you end up passing gas.

Strahinja Jokić: well you farted while shopping.

Nikola Jokić: Yes I did. Someone next to me were like: Nikola, Jesi li prdica? (Nikola, did you fart?) there was a Serbian lady next to me. I was like: Žao mi je, nisam mislio. (I'm sorry, I didn't mean it.)

Nemanja Jokić: Da, moj brat stalno stoji. (Yeah, my brother farts all the time)

Nikola Jokić: Čuo sam da! (I heard that!)

Nemanja Jokić: Whoa.

Nikola, Nemanja and Strahinja: Camping tripWhere stories live. Discover now