Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Sophia Smith. Ik ben 16 jaar, ik hou van zingen en piano spelen. Ik heb een vriend van 18 jaar. We zijn inmiddels 2 jaar samen. Nu hij 18 is is er veel aan het veranderen. Hij studeert voor rechten. Volgens mij heeft hij er soms moeite mee dat ik nog niet volwassen ben. Niet dat hij dat mentaal is, maar goed.
We zouden vanmiddag afspreken."Babe, ga je donderdag mee naar een feest van Shana en Mike?" Vroeg hij. Ik ga bijna nooit mee omdat ik het altijd druk heb het school.
"Nee sorry, ik moet nog veel leren voor examens." Zei ik. "Oh oke. Ik begrijp het hoor." Ik hoorde de teleurstelling in zijn stem. "Goed dan! Maar niet tot laat, beloofd?" Tja. Straks wou hij het nog uitmaken. En wat kan 1 feestje kwaad?
"Beloofd! Ik haal je morgenavond rond 8 uur op." Reageerde hij enthousiast. Hij kuste me en sprong op z'n motor.Volgende dag
Het is nu 7 uur, ik ga me alvast klaarmaken. Ik trek mijn mooiste zwarte jurkje aan en doe felrode matte lippenstift op.
M'n haar krul ik. Even later gaat de bel. "Wat zie je er geweldig uit!" Zei Luke vol verbazing. Hij is zo'n schatje.
"Wat lief, jij ook!" Ik schreeuwde nog snel doei naar mijn ouders en daarna stapte ik in zijn auto."Dus waar is het, Luke?" Hij liet me de routebeschrijving zien.
17 minuten later kwamen we aan. Ik klopte op de deur en Mike en Shana deden open, zij zijn goede vrienden van Luke.
"Heee! Wat zien jullie er leuk uit!" Zei Shana. "Jullie ook! Bedankt voor de uitnodiging."Toen het bijna 12 uur was wilden Luke en ik nog wat dingen bespreken.. ookal waren we dronken.
We zochten een rustige plek dus we gingen maar naar boven. We zochten naar een slaapkamer of iets waar we even rustig konden praten. Ik mocht natuurlijk nog niet legaal drinken, maar ik deed het om bij Luke's groep te horen.We waren in Shana's slaapkamer beland. Ik liep wat door haar kamer te snuffelen terwijl ik zei dat
ik het gevoel had alsof Luke zich vaak aan me irriteert. Inmiddels liep ik langs haar nachtkastje.Ik trok het laatje open en opeens was ik stil..
"Sophia?"