Selam arkadaşlar...🌺🌺
Hepinize merhaba kalbi güzel insanlar
Nasılsınız?
İyiyiz sen nasılsın dedipinizi duyar gidibiyim😂🌺😀
Evet gençler hayatta hiç bir zaman başkası olmaya çalışmayın eğer gerçekten seviyorsanız hayatı paranızın yettiği kadar takılıp karakterinizin erdiği kadar yaşayın doğal olun şimdi tüm kızlar da ruj rimel Yok bilmem ne saçlar boya düzleştiriciden yanmış o yüzden kendin olman yeterli eğer zaten bir erkek seni seviyorsa karakterini sevsin ilk önce.
Ben okulu bırakalı 2 sene oldu okumuyorum ama açıktan devam ediyorum ailem ilk başlarda buna çok tepki gösterdi çok sorunlar yaşadığım oldu okulda kavgalarım oldu ailemle laf kavgalarımız oldu şimdi de İnan'lar bana işte normalden okuyamayan açıktan okumaz felan diyor ama kasmıyorum veriyorum ağızlarının payını isterse 50 yasında olsun abi bu benim hayatım Benim kararlarım benim düşüncem benim hedeflerim kimse ben 20 21 yasıma geldiğimde yanımda olmıcak ki veya evlenince parasız kaldığım zaman böyle insanlar sadece lafta destek vererek yanında olmaya çalışırlar ama sizin maddi manevi sorunun olsun kimse yanına yaklaşmaz..
Bundan 5 sene önce annem bir ameliyat geçirdi ben daha çocuğum tabi ama herseyinde farkındayım güzel Allah herşeyi bir yerden insana farkettiriyor annemin arkadaşı filiz ilk başlarda can ciğer kuzu sarması gibiydik bu kadın babamdan hoşlanmaya başlamıs belli fark edildi zaten biliyorduk sonra annem hastanede yatarken bana geldi dedi ki Özlem annen ölücek baban sana benim gibi bi anne alsa nasıl olur sen bunu 9 yasında ki çocuğa nasıl söylüyorsun ya ben o hastanenin merdivenlerini beşer beşer çıkarken kadın gelmiş bana annen ölücek diyor o anki psikolojimi düşünseniz ya sonra işte iyi kötü annem hastaneden çıktı işte toparlandı azda olsa filiz geldi işte nasılsın Zeliha abla iyimisin işte sen yokken ramazan abinin kıyafetlerini ütüledim beni eve çağırdı ütülemem için bence Ramazan abi beni seviyor Zeliha abla eğer annem babamın nasıl karakter de bir adam olduğunu bilmeseydi çoktan boşanmışlardı zaten o yüzden karakter cok önemli insan lar babama değil o kadına tepki gösterdi kısacası görünen köy kılavuz istemez derler ya aynı o hesap...
Bazen diyorum ki ulan dünya zaten delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı🌺🌺🌺burada sonlandırıyorum devamı gelmesini isterseniz takip edin arkadaşlar görüşmek üzere kalbi güzel insanlar🌺🌺🌺