Část 19 - Žádost

386 35 1
                                    


"Ty hajzle!" "Ty jsi si začal!" uslyšeli jsme hádku mezi vězni a ihned se dostavili na místo.

"Problém?" zeptala jsem se Mikota, který přišel chvilku před námi a ihned se k nim rozešel. "Držte se vy dva zpátky." ohlédl se na nás s Nickem a vystoupil z kolečka lidí kolem. "Uklidněte se." odstrčil je od sebe. " Ty se do toho nepleť!" Někdo na něj vztáhl pěst, ale Mikoto ji chytil a přehodil toho vězně přes rameno tak rychle, že se vsadím, že to nikdo kromě nás neviděl. 

"Nezpůsobuj problémy." řekl přísně Mikoto a ten vězeň rychle utekl. "Ty chceš něco říct?" podíval se na toho druhého, který si nachcal do kalhot.

"Pff, amatéři, neperte se, když to neumíte." řekl arogantně Mikoto, na kterýho se koukali všichni lidi kolem. "Rozpusťte to, není tu nic k dívání." řekl Mikoto a všichni odešli. 

"Ptal jsem se Joea, kdy máme odejít, řekl, že ve dvanáct už tu být nemusíme, že to bude končit, tak to ještě hodinu vydržte." řekl Mikoto. "Rozkaz!" řekli jsme všichni.

"Mimochodem, kde je Will?" "Myslím, že tam balí nějaký holčičí hosty." ukázal Nick na Willa obklopeného holkama.

"Hej, slyšíte mě všichni?" zeptal se Lewis. "Ano." řekli jsme sborově. "Šéfka vám vzkazuje, že jestli způsobíte jakékoliv problémy, tak jste týden bez jídla." Pozdě.... "Rozkaz..." řekla jsem lítostně, ale Šéfka to už stejně ví....

"Vítám tě tady!" řekl hlas mého otce vítajíc jednoho postaršího elegantního pána docela s dobrou postavou. Myslím, že tak 30 mu bude.

"Jaká elegantní dáma." přišel ke mně. "Děkuju." přikývla jsem. "Bohužel zadaná." opřel se zezadu o mojí hlavu Nick. "Za tímhle účelem jsem sem nešel." mávl rukou.

"Vím, že jste od Asociace, chtěl bych si u vás něco vyžádat." usmál se na nás. "Prý je to v pohodě." oznámil nám Lewis po chvilce váhání.

"Určitě, musí to být v soukromí?" zeptala jsem se. "Ne, tady to stačí, jen bych potřeboval, abyste pomohli najít mou dceru, která byla unesena." řekl.

"To by neměl být problém, jak se jmenuje?" zeptala jsem se.

"Kissy Boston."

Tak co myslíte? Je to někdo, kdo už byl zmíněn, nebo, že by nová postava? :3 Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak co myslíte? Je to někdo, kdo už byl zmíněn, nebo, že by nová postava? :3 Zatím Bye, Bye

Vězeň a Hlídač II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat