Bir Ergenin Maceraları

804 16 0
                                    

Neyse sabah kalktım 45 nambır botlarımı ayagıma gıydım Keş süloyu 3310 umdan aradım nerdesin fukara piç çabuk bize gel nenemi kreşe yazdıracaz dedim baktım geldi bu reis yüzümü yıkamadım bi tükür dedi bunun sıfata bi tükürdüm yıkadı yüzünü neyse amk dedim nenemin el arabasıyla gitcez bize şöfer lazım sen kullan ayıpettin reis kullanırım dedi nenemi el arabasına attım bende arkasına bindim yola çıktık sülo bizi kreşe götürüyo falan bu pezevenk iyice hızlanmaya başladı ben korkuyom ama belli etmiyom lan tipsiz yavaşşş demeye kalmadan el arabasıyla birlikte bizi yuvarladı amk az kalsın ölüyodum

 kalktım sülonun en sevdiği gözüne bi yumruk çaktım lan ehliyeti nerden aldın sen dedim kasap hayri den reis noldu dedi olum bizim bakkal rüstem den alsana onun ehliyetleri daha iyi dedim neyse kreşe geldik baktım etraf cıvıl cıvıl herkes oynuyo eğleniyo felan  nenem  sevindi zili çaldık kreşin müdürü geldi buyrun beyfendi dedi dedim abi biz nenemi  kreşe yazdırcaktık adam başladı gülmeye kahkahlar atyo bize döndü amına koduklarım bunun neresini yazdırcaksınız koskoca kadın bu ben dedim abi o daha çocuk bak bıyıkları bile yeni çıkıyo felan amk nenem  ağlamaya başladı ben çok sinirlendim şaltellerim attı amk sen benim nenemi nasıl ağlatırsın diye bağırdım bunun kafsını tuttuğum gibi 45 nambır botlarımla hııııııııııaamınnnaa diyerek kafasına döner tekmemi bi attım kafası yere deydi kafasından fişne reçeli aktı baktım etrafdaki çocuklar bize tezahüaratlar yapıyo alkışlıyo felan amk ben gaza gelirmiyim ? gelirim çorabımdan boncuklu magnumumu çıkarıp bunun gözüne sıktım kör oldu baktım yerde uyuyo ölmemiş ölse öldüm derdi yani nenem de bunun üstüne işedi arabamıza atladık sülo son sürat bizi bim e getirdi le colalarımızı alıp eve döndük polis bizi arıyormuş heralde nenemi polis okuluna yazdıracaklar ne iyi insanlar var amk.

Üst düzey piçlikler burada :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin