BÖLÜM 46

446 30 0
                                    

Odanın kapısını Yusuf açtı ve beni kollarından ayırıp içerisini göstererek ;
-Buyrun Efendim .
Dedi . Ben tebessüm ettim ve ;
-Ne demek efendim önden siz. 
Sonra Yusuf ile birbirimize bakarak kahkaha attık ve Yusuf ;
-Daha fazla diretme istersen ilk önce sen gireceksin bu odaya .
-Allah Allah nedenmiş sen giriceksin. 
-Hayır sen giriceksin Buse beni sinirlendirme .
-Hayır Yusuf sen giriceksin.
Sanırım Yusuf biraz sinirlendi ve beni sanki çuval taşırmışçasına bacaklarımdan tuttu . Kafam ters bir şekilde onun sırtına bakıyordu . Ben de bi işe yaramadığını bildiğim halde onun sırtına yumruk atıyordum . Yatağın yanına geldik ve Yusuf beni yatağa fırlattı . Ve dengesini kaybedip o da yatağa düştü . Hadi sadece yatağa düşse VIR şey olmaz ama üzerimee .
-Yuhhh yani Yusuf .
Yusuf biraz kahkaha attı ve üzerimden kalktı . Benim yüzüm biraz kızarmış olsa gerek ki Yusuf ;
-Tamam Buse abartma sadece dengemi kaybettim .
Ben bir şey söylemedim . Saat yaklaşık 11 falan olmuştu . Benim de uykum gelmişti. Yusuf'u odadan çıkarttım ve kapıyı kilitledim . Ne kadar kapıyı aç dese de kapıyı açmadım . Ben normalde üzerimi değiştirmek için kilitlemiştim ama o yanlış anlamış . Üzerime pijamalarımı giydikten sonra odadan çıktım . Kapıda Yusuf yoktu. Şaşırdım ve yan odaya girdim . Yusuf yatağa uzanmış arkasını dönmüş ellerini birbirine bağlamıştı . Sonra ben de onun döndüğü tarafa doğru ilerledim . Yusuf benim geldiğimi görünce hemen diğer tarafa döndü . Sonra Yusuf'un kolundan tutup kendime döndürdüm.
-Ooo ne bu atar delikanlı . Valla benden fazla atar yapar oldun . Ben üzerini değiştirmek için kilitledim kapıyııı.
Sonra Yusuf bu tavrıma güldü ve yataktan doğruldu . Beraber odaya geçip yattık . Yusuf'un o güzel kollarına kendimi bıraktım ve o güzel kokusunu içime çekerek uyudum .

SİZLERİ SEVİYORUM OY VERMEYİ VE  YORUM YAPMAYI UNUTMAYINNNNN

REYNMEN İLE #HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin