5.FEJEZET

146 4 0
                                    

Szeptember 4. Kedd

Mikor felkeltem Cortezt lattam meg magam elött! Borzos haj ! Szép vonasok! Tökéletes! Aztan eszembe jutottak a tegnap esti események! Még mindig nagyon élvezetes volt! Még vissza emlékezni is iszonyatosan jó rá!
-Cortez: ne nézd az arcom amikor alszom!
Én: neked is jó reggelt!!
Cortez: eszméletlen jó voltál tegnap este! -szokasos huncut mosoly
Én: te is jol csináltad amit csináltál! -
Kacsintok
Lágyan megcsókolt
Én:felkéne kelni!
Cortez: nem mész sehova ! Itt maradsz velem az ágyba és alszunk!
Én: de még a hajamat is meg kellene csinalnom ! -Ranézek
Cortez: fél perced van !
Én: nagyon vicces valaki ! Bemutatok neki
Cortez: komolyan montan
Ram nez komolyan en pedig rá mosolygok! Aztan ki megyek a szobából!
Mikor vissza értem Cortez már felöltözött és készült valahová!
-Én: hová készülsz??
Cortez : a bátyám Cristian bajban van!
Elindult az ajtó felé én pedig elkaptam a kezét!
Én: de ugye nem csinált semmi hülyeséget és te se fogsz???
Cortez: pont ez az !! Nagy marhaságot csinált!
Én: várj meg veled megyek !
10 másodperc alatt felöltöztem és ennél rövidebb idő alatt kiszáguldoztunk a házból!
Anyaék: hova mentek ilyen gyosan??
Én a már az utcáról kiabálva: majd ha haza értem elmondom!

A kocsiban ülve Cortezt kifaggatam hogy mi történt! A bátya valami drog ügybe keveredett amiért be vitték a rendőrök az őrsre ! Aztán kiengették és valami bandával találkozott akikbe belekötött és ők pedig elverték és most korházban van!

Mikor a korházba értünk gyorss kikértem a szoba számot ! Kiderült hogy még az intenzíven fekszik! Cortez nagyon ideges volt!
-Én: Cortez , nyugodj meg ! Minden rendben lesz! Ezt a drog ügyet is el fogjátok intézni!
Cortez: Bell! Ezt nem fogjuk hamar elintézni ! Ismerem azt a bandát ! Nagyon erőszakos, idióta, állatok! Én is a tagjuk voltam mikor még nagyban benne voltam ezekben a drog ügyekben!
Én meglepödve néztem rá! El se hittem amit hallok! Cortez komolyan drogozott??
-Én: Cortez! Te drogoztál?? Ugye már nem csinalod??
Cortez kissé fel háborodva: mit godolsz te rólam ??
Kicsit lenyugtatta magát és leült mellém!
-Cortez: bocs hogy így kiakadtam ! Nem! már nem csinálom! És igen valamikor dorogoztam! Amikor én benne voltam Cris még Londonban élt és hallani sem akartunk egymasról! Cris csak utánnam lépett be ahogy én tiszta lettem!
-Én: és Cris hogy kerûlt ki?? És hogy került vissza ide Londonból??
Cortez: ő akkor ment ki Londonba amikor anyáék elváltak ! Én is akkor keztem el drogozni! Aztán nem hallotunk egymásról 3 évig ami nem is volt nagy gond! Aztán volt ugye múlt héten egyik közös haverunk haza jött angliából Bill! És Bill felhivta Crist hogy jöjjön haza ! Én tudtam hogy ebböl semmi jó nem fog kisülni ! Amikor leszált a gépről eléggé másnapos volt és olyankor nagyon agresszív! Ahogy mentünk az autómhoz szurkálodtak meg piszkalódtak egymással és Cris beszolt neki valami nagyon csúnyát és Billnél kiakadt a biztosíték kérte hogy aljunk meg ! Kiszált és sétált ! Aztán Cris is kiszált! És én már csak annyit vettem észre hogy verekednek! Azóta semelyikről nem hallotam ! Mostanáig!

A doktor kijött az osztályról! Cortez és én azonnal lerohamoztuk!
- Doktor: jó napot kivánok! Önök Cristian Trey hozzá tartozói??
Cortez: igen a féltestvére vagyok ő pedig a barátnöm
Én halkan köszönök
Doktor: Nos !! Elég kritikus állapotban szálították a sürgősségire ! Egy nagyon erős agyrászkodása van! Pár bordája eltört ! A könyökét meg kellett müteni mert szilánkosra tört ! Valószínűleg az esés következtében! És meg kellet müteni mert az egyk bordája nagyon kockázatos volt hogy nem szúrja át a tüdejét és akkor mint tudjuk nem tudtuk volna meg menteni az életét!
Cortez: úristen!!
Pár könnycsepp le gördült az arcán! Oda mentem hozzá és szorosan átöleltem amit viszonzott! Nagyon mrg viselték a történtek!
Én: belehet menni meg nézni?
Doktor: még a műtőben van ! Nem soká a lábadozóba tolják és onnan a 88-as szobába!
Én: rendben ! Köszönjük! Viszlát!
A doktor vissza ment az osztályra!
Én: Cortez ! Menjünk le a büfébe igyunk meg 1 kávét nyugtató képpen!
Cortez: rendben

Utálatból SzerelemWhere stories live. Discover now