12.S-stani...

5.7K 235 30
                                    

Cim sam otvorila oci cula sam kucanje na vratima.

Tiara:"Udi!"  viknula sam i okrenula se na drugu stranu.

Eik:"Dobro jutro."  cujem ga kako mi govori pa samo zacvilim i pokrijem se preko glave.

Tiara:"Pusti me da spavam!"  kazem i vec sljeece sekunde osjetim nesto hladno na  zglobovima.

Auomatski otvorim oci i skocim,pa barem pokusam,jer me debil zavezao za krevet lisicama.Opet?!!!?

Tiara:"Koji kurac?!!?"  gledam ga i vidm da se samo smjeska"Majku ti tvoju da mogu sad do tebe maknula bi ti taj kez sa face!!!"

Erik:"Mislim da je vrijeme da ti se osvetim za ono sinoc."  kaze i pocne i se priblizavati.

Tiara:"Da  nisi slucajno.To bi bilo seksualno uznemiravanje."

Erik:"To znaci da si ti mene seksualno uzemiravala sinoc."  govori dok se baca na mene a ja se meskoljim i pokusavam odmaknuti.

Tiara:"Pa ti se nisi bunio,a ja se bunim i ne zelim to."

Erik:"Vjeruj mi princezo kad krenem neces htjeti da stanem."

Tiara:"Da se nisi..o moj Boze!!!"  zacvilila sam kad je rukom dotaknuo moje srediste i gurno dva prsta u njega.

Poceo je pomicati prste i lagala bih kad bi rekla da mi nije prijalo,jer bilo je odlicno,ali ne smijem mu to pokazati.

Grizem donju usnicu dok se svim snagama borim da ne zastenjem jos koji put.

Tiara:"S-stani..."  jedva sam promrmljala iako nisam htjela da stane.

Erik:"Ajde princezo,znam da ti se svida."  mrmlja mi na uho.

Tiara:"A-ako sam rekla da stanes onda stani!!"  kazem vec tesko disuci.

Erik ubrza rad prstima i mene pocne boljeti.

Tiara:"Molim te."  pogledam ga u oci i on iste sekunde stane. "Daj  makni te lisice.Koji fetis na lisice ti imas budaletino?!!?"  viknem i on makne lisice.

Erik:"Zao mi je..."

Tiara:"Taman se pocnemo slagati i ti sve unistis."

Erik:"Barem priznaj da nije bilo toliko grozno."  kaze s nekakvom cudnom facom i ja si ne mogu pomoci da se ne nasmijem.

Tiara:"Ako ne zelis da te ne ubijem sad,izadi i donesi mi milkshake i cokoladu."  pogodim ga jastukom i on izade iz sobe smjeseci se ko zadnja budala.  "Majko budale!"  derem se sama na sebe i tek sad shvatim da mi je osmjeh na licu.

  "Majko budale!"  derem se sama na sebe i tek sad shvatim da mi je osmjeh na licu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obukla sam se i spustila dolje.

Vidim da Erika nema pa sjednem na kauc i upalim TV.
Nema bas nista pa listam od programa do programa kad cujem otvaranje vrata.

Erik:"Evo me!"   cujem ga kako se dere pa se okrenem i pocnem smijati.

Naime,Erik u ruci drzi hrpu cokolade i dva milkshake-a.

Erik:"Nisam znao koju cokoladu najvise volis pa sam kupio vise vrsta."

Stavi cokolade u moje krilo i sjedne pored mene.

Tiara:"Alergicna sam na ljesnjake,od jagode ne volim,od ove mi se povraca,ova je preslatka..."   kazem mu.

Erik:"Evo odmah cu otici kupiti drugu!"   skoci s kauca i krene prema vratima.

Tiara:"Cekaj!Salim se Erik,sve au cokolade super,dodi i sjedni tu."   nasmijem se.

Erik:"Zla si."

Tiara:"Znam,znam."

Erik:"Stvarno mi je zao zbog onog..."

Tiara:"Gle, ne zelim uopce razgovarati s tobom o tome.Samo se ponovi da se to vise ne ponovi.I da!Vjeruj mi osvetit cu ti se ja."   pogledam ga i podignem jednu obrvu.   "Sta cemo raditi danas?"

Erik:"Svejedno mi je."

Bas kad mu krenem nesto reci zazvoni mi mobitel.

Tiara:"Ljubavi!!!"   ciknem kad vidim da me Matej  zove.

Matej:"Sta radis?"  pita me veselo.

Tiara:"Evo taman sam se trebala posexati s jednim komadom i prekinuo si nas."   kazem  mu i dobijem cudan pogleda od strane Erika.

Matej:"Ha-ha.Nego kad se vracas?"

Tiara:"Kad me vidis.Idem sad.Caos."

Matej:"Ljubavi?"

Tiara:"Reci Matej."

Matej:"Volim te."  na ovo se nasmijem.

Tiara:"I ja tebe."   kazem mu i prekinem.

Erik:"Nisam znao da imas decka."   kaze i vidim da stisce sake.

Tiara:"To je Matej.Moj najbolji prijatelj."

Erik:"A sto s onim ljubavi i i ja tebe."

Tiara:"Ne moram ti se opravdavati.Ti si mi nitko i nista u zivotu Erik!Gle, ne zelim da se sad svadamo.Uglavnom ja sam se mislila ici naci s Robertom da mu se ispricam za tvoje ponasanje."

Erik:"Nemas mu se sta ispricavati!"   ustane s kauca. 

Tiara:"Idem,htio ti to ili ne.Imam ideju!!"   prebacim na drugu temu jer mi sad stvarno nije do svade.  "Sjedni tu i cekaj me."

Veselo odem u sobu i sa stola uzmem nesseser sa sminkom.

Erik:"Sta je to?"  pita me kad vidi nesseser u mojim rukama.

Tiara:" Sminka. " kazem nezainteresirano.

Erik:"Sto ce ti? Vec si se nasminkala."

Tiara:"Zelim uvjezbati sminkanje drugih,pa sam nekako uspjela nagovoriti Roberta da bude moja lutka za sminkanje." na sam spomen Roberta u ocima mu zavlada tama.

Erik :" Sto kada bih ti nasao neku drugu osobu za sminkanje? Bi li otisla kod Roberta?"

Tiara:" Vjerojatno ne bi,jer je vani jako vruce ,a do Roberta mi treba oko 15 minuta."

Erik:" Dobro onda." ustane se te mi se skroz priblizi "Kada pocinjemo?"

Fuckboy (2.sezona)ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now