A nap halvány fénysugarai ébresztettek fel mivel a függönyök között lévő kis nyíláson keresztül pontosan a szemembe vakított. Elkezdtem hunyorogni végül inkább feladva megfordultam.
Megfordulva valami keménybe ütköztem. A szememet kinyitva eszméltem rá hogy ez Áron csupasz mellkasa. Tekintettem végig siklott rajta tetszett a látvány viszont az oldalán lévő kötés elszomorított. Mondjuk jobban megnézve a testén van rajta pár kisebb karcolás.
-Fáj még?-kérdezem halkan
Tudom, hogy ébren van, érzem. Mikkor alszik, szuszog és valamit ölel, most viszont egyiket sem teszi. Szemei még mindig be vannak csukva, biztos nem tervezz még felkelni.
-Kicsit.-szól
-Nem kell átkötözni?
-Nem hiszem. De ma tudod hova megyünk?
-Ma? Azt hiszem csónakázni.
-Tudsz úszni?
-Hát nem annyira. Kicsit tudok ezért.
-Szóval nem. Nyugi majd megmentelek.
-De azzal a sebbel nem jöhetsz be a vízbe.
-Ja, már le lehet venni a kötést.
-Hogy mi? Ilyen korán?
Áron gyorsan kitörölte a szeméből az álmot és felállt. Neki látott leszedni a sebéről a kötést. Én elfordítottam a fejemet nem tudtam mire számítsak.
-Nyugi most már ide nézhetsz.
Óvatosan felé néztem. A kötés helyén meglepően nem volt semmi ijesztő vagy borzalmas seb. Egy hatalmas lila folt és kisebb karcolások voltak. Nyugalom hatott át, amiért nem nagy a seb.
-Ezért kellet bekötözni? Ez csak egy lila folt.-szórakoztam
-Igen. Nem látod milyen nagy a seb?
-Hát nem.
-De komolyan figyeld már. Olyan hatalmas a seb mindjárt el is vérzek.
-Ha elvérzel, nem fogok utánad takarítani.
Közelebb lépett ez által egy bizalmasabb légkört teremtett.
-Na, megyek, keresek valami fürdő ruhát mivel a tóhoz megyünk. Neked se ártana valami bikinit keresni. Mondjuk, nem hinném, hogy olyan nagy lenne fönt, de lehet, valakinek ez jön be. Nálam úgy van minél nagyobb annál jobb.
-Ki beszél? Mr.Tökéletes? Barátnőd sincsen.-mondtam és mérgesen összehúztam a szememet
-Még. Még nincsen.
Felém kacsintott és nevetve tovább állt. Én csak értetlenül néztem őt.
(buszon)
Áron melletti ülésből bambultam kifele. A taját kémleltem a szemeimmel.
-Áron, ha bele esnék, a vízbe megmentenél?-kérdezi kitti
Hangjától a hideg végig fut rajtam. Olyan, mint egy rossz Barbie a plasztik külsőjével.
-Tudsz úszni?
-Nem.
-Akkor tanulj meg, ha már tudsz úszni talán, majd akkor megmentelek.
-Majd a Kristóf biztos megment.
Áron csak röhögve hátra döntötte a fejét.
-Na, gyerekek figyelem.-int csöndre a tanár, de nem igazán sikerül- Ma megyünk csónakázni, mindenki fog csónakba ülni. Lesz majd egy felügyelő, aki figyel arra, hogy mindenki életben maradjon. Mentő mellényre már nem futotta mondjuk nem olyan mély a víz. Mindenki tudd úszni múlt évbe megtanult, de aki nem tudd, arra majd a felügyelő figyel.
DU LIEST GERADE
Könyvtári alvótárs /befejezett/
RomantikAz első csók. Mindenki különlegesett akar. A nagy szőke herceget várja. De mi lesz, ha nem jön a szőke herceg? Mi lesz, ha az első csókodat el veszik? Én nem kaptam meg a szőke hercegett. Se a különges pillanat. Hogy mitt kaptam helyete?Ha érdekel...