My Fault.

57 3 1
                                    

Topuklu ayakkabıların üzerinde yürümek ne kadar zor siz tahmin edin.Abim Josh yüzünden başıma gelmeyen kalmadı sanırım.Hafif kaparık dalgalı etek ve normal bir bluz,konser gecesi,bir sürü çılgın hayran! Kalabalıktan nefret ede ede bu ortama geldim için kendimden bir kez daha nefret etim.Nerede olduğumu bilmiyordum,bir otel miydi? Sanırım.Uzun bir koridor vardı ve her kapının üzerinde isimler yazıyordu."Liam Payne." "Harry Sytles." 

  Nereye gireceğimi bilmiyordum,yorgundum ve ayaklarım beni hangi kapıya yönlendirirse oraya gidiyordum.Oldaya girdiğim gibi büyük,rahat koltuğa uzandım ve gözlerimi ağırca kapattım.

 *  *  *

"Hey,sen uyan!" Birden ayağa kalktım,karşımda yeşil,kıvırcık saçlı,insanı hafif tahrik eden gülümsemeli bir çocuk vardı.

"B-ben özür dilerim.Fazla yorgundum." Kafasını aşağıya doğru kaydırdı ve kocaman gülümsedi.Bilirsin yakışıklı erkekler nasıl yaparsa o da öyle yaptı.

"Sen Josh'ın küçük kız kardeşi değil misin?"

"Küçük değilim" onu süzerek baktım " Senden neredeysen 1-2 yaş küçüğüm." dedim.Yine gülümsedi.Aynı şekilde.Ayağa kalkım,toparlandım ve "Neyse gitsem iyi olucak,yorgunsun." dedim ve direk yürümeye başladım.Arkadamdan "Düşüncelisin,bunu sevdim" diyerek söylendi.Duymadığımı farzetti,ama duymuştum.

* * * 

"Seni pislik!Bir daha asla ama asla beni bu konser bozuntusu yere getirmiceksin."

"Sakin ol,Harry iyi biridir." 

"Umrumda değil,gelmek istemiyorum!" O kadar hızlı bağırıyordum ki Josh -abim- bile korkmuştu.Eve bir hışımla girdim ve direk odama çıktım.Üstümdeki hızlıca çıkardım ,makyajımı temizledim ve uyudum.Josh'dan gerçekten nefret ediyordum.

Sabah zor da olsa gözlerimi açabildim.KArşımda dikilmiş Josh'ı görünce kaşlarımı çattım.Söyleceklerimi yahmin etti ki direk bana "Sakin ol,özür dilerim.Sadece biraz sosyalleşmeni istedim.Gerçekten özür dilerim." 

"Bana masum kedi bakışları yapma." dedim gülerek.Bana sarıldı,ve beni asla bırakmayacağını tekrarladı.

 Telefonuma baktığım Emily'den mesaj geldiğini gördüm."Hey tatlım,öğlen xxx yerde seni bekliyorum.Seni seviyorumxx(;" Sizi şunuda söylemeliyim ki,bir sevgilim var.Emily.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Fault.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin