Saat 13:46
Imm..aooohhh(Esneme) Ne güzel bir sabah.Aşağı indiğimde annem salonda arkadaşlarıyla bir şeyler yiyordu. Onlara görünmeden pijamalarımla mutfağa hızlı bir geçiş yaptım. Doğru dürüst kendi başıma kahvaltı hazırlamışlığım yoktu, annem hazırlardı.
Buzdolabında hazır bir şeyler bulmak umuduyla kapağı açtım ancak hazır hiçbir şey yoktu. Tost makinesini fişe taktım ve tost yapmaya karar verdim. Bu sırada telefonum çaldı. Telefonun müziğinde bir kaç saniye oynadıktan sonra (:D) telefonu açtım.
-Efendim Lisa ?
+Evde çok sıkıldım bir şeyler yapsak ?
-Bize gel
+Evde sıkıldım diyorum dd:gs.dgD:F
-Bize gel yapacak bir şeyler buluruz
+Kapının önüne geldiğimde ararım, dışarı çıkıyoruz
-Nerey' *dıt dıt dıt*
Yemek yapmaktan vazgeçip odama çıktım. Dar mavi kotlarımdan birini giydim. Üzerime ip askılı ince beyaz bir badi, onun üstünede sıfır kol önde kuyruk bağlaması olan bir kot gömlek giyip düğmelerini açık bıraktım. Saçımı açmak için düzleştiriciye doğru yöneldim ancak hava çok sıcak olduğu için bu eziyete katlanamayacaktım.
Lisa'yı beklemek üzere yatağıma oturup Laptopu kucağıma aldım. Yeni çıkan müziklere ve kitaplara bakıyordum. Lisa'dan telefon geldi ve Laptopu kapatıp aşağı indim.
"Anneciğim ben dışarıı çıkıyoruuum (seslenme)"
Dışarı çıktığımızda yapacak hiçbir şey bulamayacağımıza ve eninde sonunda bizim eve geleceğimize emindim.
"Gelmişsin yirmi küsür yaşına hala eve tıkılıp oturuyosun ya. "
Kaşımın tekini kaldırıp el kol hareketi yapmaya başladım. Kendi halimizde eğleniyorduk.
"Bütün gün kapıda konuşup durmayacağız herbalde ? " dedim.
"Sınıftakilerle ayarladık bu buluşmayı hadi şimdi gidiyoruz" dedi.
Sahil kenarında küçük bir kafede sıradan bir toplanmaydı bu. Gittiğimde birbiriyle konuşan falan yoktu. Herkes elinde bir telefon bir şeylerle ilgileniyordu. Tanımadığım iki kişi daha vardı orada. Yanlarına gidip sessiz bir şekilde oturduk Lisa ile. Hepsine aynı mesajı attım " Kaza yaptık biz gelemiyoruz. " Hepsi mesajı alır almaz aynı şok ifadesiyle kafalarıını kaldırdıklarında bizi görüp gülmeye başladılar. Masada tanımadığım o iki kişiyle tanıştım.
Chloe ve Francisco'ydu bu iki kişinin ismi. Bizimkilerin arkadaşıymış.
-Selam, sonunda farkettiniz.
Chloe;
+Selam ben Chloe. (Elini uzatır.)
Francisco;
+See..lam, bende Francisco. (Elini uzatır.)
Yaklaşık yarım saat kadar Francisco'nun gözünü benden alamadığını hissettim. Ta ki Chloe'nin yanımızdan ayrılırken Francisco'yu öptüğünü görene kadar. Hayal kırıklığı mı desem ne desem. Beklentilerimin çok dışında gerçekleşen bir olay olduğu için canım sıkılmıştı. Arkadaşça bir ilgiyi farklı türde anladığım için kendime kızıyordum. Telefonumun çaldığını söyleyerek dışarı çıktım. Birazcık bekledikten sonra içeri girecek ve annem aradı gitmem gerekiyor deyip çıkacaktım. Maalesef ki Francisco peşimden geldi. Bir anda arkamda görünce hormonlarım yüzünden galiba ki saçma sapan konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Günü
Teen FictionGülüşünle hayata bağlandığım gibi, gülüşünle öldürme beni. Bana güldüğün gibi başkalarına gülme. Bir yaz akşamı düşüverdin aklıma, hiç çıkma sevdiceğim. Benim ol,senin olayım. Öpüyorum gözlerinden.