12.3
Miino! Polez sem! Křičela na mně Elena. Ano? Si tlustá jak prase!!!( ve skutečnosti jsem lehčí než ona) A vypadni!!!! Nechtěla jsem poslouchat ty její šílené řeči a tak jsem radši šla za Ellou. Vždy když jdeme se školou ven tak Elena jde za mnou a kope mně do zadku a ještě se tomu směje!! Já ji prostě nepochopím. Dnes sme šli taky ven udělala to samí ale ješte postoupila o level víš dnes dokonce i natočila jak mně kope do zadku a dala to na YOUTUBE!!! Když jsem přišla domů a viděla jsem to tam rozbrečela jsem se. První mi řekla že jsem tlustá a teď tohle!! Ona je opravdu zlý člověk!! Od dneška začnu hubnout aby neřekla!! Budu vegetariánka!! Svý tělo chci mít hezký a ne "tlustý"!!! Nenávidíme( já a Ella) Elenu!!!
13.3
Dnes to byla také hrůza. Na oběd sem měla buchty, protože vše ostatní bylo s masem. Ella si dala buchty semnou.... Chce mně podporovat. Elena si dala krvavý steak. Fůj!! Měla celou pusu od krve. Její kamarádky se jí neodvážili zasmát, ale mně se smáli i když sem měla na zubech trochu máku. Já je nechápu. Před hodinou sem přišla domů před 10 minutami jsme si dali pauzu od cvičení. Kliky, sedy-lehy, dřepy a skákání přes švihadlo nás ještě čeká.
Tak teď jsme docvičili. Vážila jsem se a je to neuvěřitelný!!! Vážila jsem 65kg a teď vážím 62kg!!! Vím není to velký pokrok ale za 1 den!!
14.4
Dneska mi Dominik( kluk Eleny) řekl že jsem hezká!!! Jsem strašně šťastná!!! Dneska se zase Elena předvedla. Měla vypočítat příklad 1-3.4×2-1 ( je to samozdřejmně 22) ona řekla 12!!! Chápete to!!! Je blbá jak tágo. A myslí si o sobě že je chytrá!!! Elena se po škole odvezla domů BMVečkem. Domů jsem šla s Dominikem❤❤❤!!! Ella měla kroužek. S Dominikem toho máme hodně společného!! Jdu už zase cvičit tak zítra!
24.3
Tak jsem v nemocnici s Ellou... Vážili jsme jenom 42kg a Ella 45kg. Jsme na tom špatně. Jsme napojeny na přístroje a každý den tady jíme 4x maso. Teď jsme tu 3 den a přibrali jsme 10kg. Nevím jak je to možné. Já jsem skoro zemřela....
Ella na tom byla líp. Teď nás odpojili z přístrojů. Ale Elena toho využila..... Natočila o nás video že jsme anorektičky. Naštěstí ji dost lidí hejtuje.. Dokonce i Dominik!!!!!( pod jménem Vladislav Moručkaj) Pochopila jsem že už nesmím hubnout. Elena dostala podmínečné vyloučení ze školy protože natáčela videa ve škole. Dobře jí tak!!! 😌😌😌
ČTEŠ
Deník Mii Belknap
Teen FictionMia je 15ti letá dívka které dělají všichni ostatní( spolužačky) naschváli. Jenom její BFF Ella ji drží naživu. Elena( její spolužačka) si vždy rozkazuje a všechny ostatní psychicky deptá. Mia kvůli ní prodělala anorexii a bylo to s ní špatné. Ella...