Οπτική Suga :Έχει περάσει μια εβδομάδα σχεδόν από τότε που έγινε ότι έγινε με την Κάτια... Από τότε δεν έχουμε μιλήσει και πολύ μόνο κάτι γειά, καλημέρα και τέτοια. Δεν θέλει να μου μιλήσει και το ξέρω φενετε στο πρόσωπακι της όμως την δικαιολο πάντα με έβλεπε σαν αδέρφο της και εγώ έκανα μεγάλη βλακια πρέπει να επανορθωσω σήμερα κιόλας πρέπει να βρω ευκαιρία να της μιλήσω.
Οπτική Κάτια :Τελικά έκανα αυτό που μου είπε η Άρτεμις τον αποφεύγω συνέχεια του μιλάω πολύ λίγο μόνο όταν είναι ο Jimin μπροστά συνήθως πηγενω στο σπίτι της Άρτεμις ή διαβάζω βιβλία στο δωμάτιο μου. Όμως μου λείπει πολύ ο Suga.....
Γαμοτο.
Μου είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό που γίνεται όταν τον βλέπω θέλω να τον αγκαλιασω. Τι? Όχι όχι δεν είμαι ερωτευμένη έτσι δεν είναι??? Ή μήπως είμαι και δεν το ξέρω???
Όλες αυτές τις σκέψεις μου τις τερμάτισε το κινητό μου που χτυπούσε και ναι φυσικά με επερνε η Άρτεμις ποιος άλλος θα ήταν?Κ-καλημέρα
Α-Καλημεραααα
Κ-Χαρούμενη?
Α-πολύ χαρούμενη αλλά και λυπημενη γιατί θα μου λείψεις πολύ
Κ-αωωω γλυκουλα μου και μένα θα μου λείπεις. Πότε φεύγεις είπαμε?
Α-Αυριο το μεσημέρι πετάω θα βγούμε σήμερα έτσι??
Κ-ναι ρε φυσικά και θα βγούμε αυτά δεν τα ρωτάνε
Α-τέλεια!κατά τις 6 το απόγευμα έλα σπίτι μου να δούμε ταινία και μετά να ντυθουμαι μαζί οκ?
Κ-οκ...
Α-Α και Κάτιααααα???
Κ-ωχ! Τι είναι πάλι?
Α-pliz ρεεεε πες τον Jimin και τον Suga να ρθουν...
Κ-αμαν μαρη έλεος... Πφφφ καλά θα τους το πω ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΥΠΌΣΧΟΜΑΙ ΤΊΠΟΤΑ
Α-ευχαριστώ ρε φίλη
Κ-χα χα χα χα αντε τα λέμε μετά. Είπα και τις το έκλεισα για να κατέβω κάτω να φάω πρωινό.Εεεε τι?
Από χτες το μεσημέρι έχω να φάω κάτι πεινασα.
Δεν φτεω εγώ που μιαζω στον αδέρφο μου που του αρέσει το φάει...j - καλημέρα μικρή μου
Κ-καλημέρα αδερφόυλη
j-πως είσαι?
Κ-μια χαρά είμαι... Ο Suga που είναι? Πως και δεν κατέβηκε ακόμη?Ε είπα να το παίξω ότι ενδιαφέρομαι...
Αφού ενδιαφέρεσαι ρε ηλιθια
Άσε μας και συ...δεν με νοιάζει τι κάνει αυτός....
Έχετε και εσείς αυτήν την χαζή φωνή μέσα στο μυαλό σας ή εγώ έχω τρελάθει τέλειος εδώ???
S-καλημέρα σας
Ωχ... Είναι τέλειος χώρις μπλούζα... 1,2,3 κοιλιακοι
Χίλια χρόνια θα ζήσει πάντως μπράβο του...
J-καλημέρα μπρο Χίλια χρόνια θα ζήσεις μόλις τώρα με ρώτησε η Κάτια για εσένα
S-αληθεια Κάτια?
VOUS LISEZ
Hard Love M.YG. greek ff
Fanfictionη Κάτια 17 ετών θα νιώσει το συναίσθημα που ήθελε πάντα να νιώσει.Θα γνωρίσει των έρωτα στα μάτια του Min Yoongi. O Min Yoongi ή αλλιώς Suga ένας 22χρονος νέος που ψάχνει το άλλο του μισό. Θα υπάρξουν εμπόδια στην αγάπη τους? Ή θα ζήσουν ευτυχισμένο...