Kapitola 1.

91 5 0
                                    

"Gingka, Madoka, čakajte ma! Idem s vami do arény" povedal nadšene Kenta, lebo jeho bey, Sagitarius, bol pre neho všetkým a konečne si chcel zabojovať.
"Oh Kenta, super, s tebou si vždy rád zahrám, lebo sa nikdy nevzdávaš, ale musím priznať, že dnes mám dobrý deň, tak sa budeš musieť snažiť." Gingka sa pousmial.
"Zjedol mi celý koláč, ktorý som mala nachystaný dnes na turnaj." Odpovedala Madoka a Gingka sa hrdo usmial.
"Ako vždy vyhráš ty, Gingka, ale dnes to nie je o výhre," odpovedal s optimizmom Kenta.
Keď išli všetci spolu do arény ktorá sa nachádzala v centre mesta, spoločne si dávali typy na zlepšenie ich schopností na vytvorenie nových, účinnejších útokov.
Keď došli na štadión, zostali prekvapení, koľko ľudí tam bolo. Plná hala beybladerov, na ktorých zhora pozeral prezident WBBA, Rio Hagane, Gingkov otec s jeho malou pomocníčku Hikaru. Len pri jednom pohľade videli svojich kamarátov, Tsubasu a Yua ktorí ľahko porážajú svojich protivníkov. Gingka a Kenta sa úplne natešení z bojovania pripojili do turnaju.
Po prvom kole už zostala len polovica beybladerov. Zistili že tam sú aj ich další kamaráti, Kyoya a Benkei. Boje o finále boli veľmi náročné, ale nakoniec výsledok bol jasný. Kyoya versus Gingka.

Pred bojom ešte zašiel Gingka za otcom.
"Otec, čo sa deje, máš zvlaštnu tvár" odpovedal Gingka.
"Bol tu Ryuga." Odpovedal tichým hlasom p. Hagane. Gingka bol tak prekvapený, že nevedel či dýcha. Hneď sa mu vynorili vspomienky, ako z Ryugom bojoval, ako stratil sám seba, a ovládol ho hnev a nenávisť, ale vnútri vedel že to nie je dobré. Vedel že Ryugu stačí len postrčiť správnych smerom. A hlavne si spomenul na to čo sa stalo jeho kamarátom, Kyoyovi, Tsubasovi a Hikaru.
"Čo tu robil?" Musel sa opýtať Gingka.
"Ospravedlniť sa."

(Dúfam že sa Vám páči zatiaľ príbeh, a už pracujem na druhom, treťom a štvrtom pokračovaní,)

Beyblade - NIKDY NIE SI SÁM!Where stories live. Discover now