Kapitola 3.

44 2 0
                                    

"Ty?" Útočne kríkne tajná postava. Všetci sa len neveriacky pozerajú.
"Čo tu chceš Ryuga?" Madoka sa nevinne opýtala.
Ryuga sa len pozeral, jeden pohľad na Gingku, v domienke že on skupine povedal o dôvode jeho pravej návštevy, a druhý pohľad na čiernu postavu o ktorej nevedel nič.
"Gingka, ty si im to nepovedal?" Spýtal sa Ryuga, ale iným hlasom, takým kľudným a nie ako kedysi. Bola tam jasne cítiť zmena.
Všetci pohľad na Gingku.
Čierna postava sa začala zvláštne chovať.
"To ty!" Postava preplietaním udalostí čím ďalej pokračuje, tým zhoršuje.
"Ty si mi zničil rodinu!" Nechápavo sa všetci prizerajú.
"Ty mi za to zaplatíš, a tým že tu a teraz porazím!" A v zapätí vystrelí jej Bey.
Ryuga hneď zareaguje a vystrelí tiež, ale teraz to je inak. Ryugov L-drago sa začal správať zvláštne. Začal žiariť temnotou.
"Čo sa to deje?" Kríkol tajný človek.
"Ja sám neviem, ale posnažím sa to zastaviť! L-drago, prikazujem ti, aby si prestal. Hneď!" Ryuga kričal ale keď v tom, do L-draga odrel blesk z ktorého vznikol mohutný drak z temnej hmoty. Vyzeral hrôzostrašne, akokeby sa z arény vytratila radosť.
Ryuga sa ho snaží svoj bey ovládnuť ale drak oproti nemu vystrelí. Ryuga kričí ale nikto nemôže pomôcť. Je príliš neskoro. Drak narazí do Ryugu a mrští ho o stenu. Gingka okamžite sa k nemu pribehol. Bol v bezvedomí. Gingka chcel zakročiť no začalo sa diať niečo strašné. Tsubasa a Kyoya sa chytili za srdce. Z hrude im vyžaroval temný paprsok. Gingka sa pozrel hore a hľadal otca. Nevedel čo má robiť. Z okna videl Hikaru že sa jej deje to isté ako im dvom. Nikto nevedel čo sa deje. L-drago zrazu zhasol. Kyoya, Tsubasa a Hikaru padli na zem úplne vyčerpaný. Benkei hneď chytil Kyoyu a Kenta s Madokou siloumocou chytili Tsubasu.
"Musia ísť odtiaľto preč! HNEĎ!" Povedal p. Hagane zhora.
Tsubasa, Kyoya a aj Hikaru zostali akoby mŕtvy. Bez vedomia.
"Musia ísť do nemocnice?" Spýtala sa Madoka.
"Nemocnica nebude v bezpečí, zostanú tu. Medzi nami."

Beyblade - NIKDY NIE SI SÁM!Where stories live. Discover now