Tekrar ağlamaya başlayınca gözlerini elinin tersiyle silersin o sırada yusuf ve berkcan içeriye girer. yusuf senin kolundan tutar ve salona götürür.
yusuf: Noldu *ismin* birşey mi yaptı o it sana ?
sen hıçkırarak konuşmaya çalışırsın ama bi türlü konuşamazsın en sonunda kendine gelip yusuf'a olanları anlatırsın...
sen: mert bana gelmişti sonra salonda oturuyoduk ben mısır patlatmaya gittim sonra sen aradın mert senin dediklerini duymuş sonra gelip bana tokat attı.
berkcan: ney o bebe sana vurdumu ?
yusuf: neyy lan ben sana daha dokunamadan o it sana nasıl vurur lan
Sen ağlamaya devam ediyosundur aslında ağlamak istemesende aklına geldikçe ağlıyosundur.
sen: bak yusuf ona bişey yapma tamam mı?
yusuf senin son söylediğinden sonra sinirlenir ve duvara yumruk atar .
yusuf: kızım sana tokat atmış ve sen hala onu savunuyosun bana nasıl bişey yapmayım.
sen bişey demeden tamam anlamında kafanı sallarsın ve yusuf yüzüne yaklaşır elini yanağında gezdirir bi öpücük bırakır ve burhanla evden çıkar.
yusuf bi cafe'nin önünden geçerken içerde oturan mert'i görür arabayı aniden durdurur ve park edip arabadan iner cafe'ye girer girmez mert'in masasına gelir ve mert'in sağ elmacık kemiğine yumruk atar mert o acıyla inlerken yusuf yakasından tutup yanına çeker bu sefer berkcan sol elmacık kemiğine yumruk atar .yusuf mert'in yüzüne eğilir: bana bak mert bu saaten sonra seni *ismin*'in yanında görürsem bitiririm duydunmu beni? mert tamam anlamında kafasını sallar. sende burhanı alıp arabaya binersin *ismin*'in evine gelirsiniz...
sen artık ağlamayı kesmiş televizyon izliyosundur. kapı çalınca direk kapıya koşarsın karşında yusuf ve burhanı görünce hemen onları içeriye çağırırsın. yusuf tamam anlamında kafasını sallar.
berkcan: ben gidiyim yusuf sen gelme
yusuf: niye oğlum gelsene
berkcan: oğlum anlasana öykü'nün yanına gidecem sen kal burda
yusuf güler ve tamam anlamında kafasını sallar ve içeri girer sen yusuf'a salonu gösterirsin yusuf salona geçer sende karşı kanepe'ye oturursun yusuf bi iç çeker ve konuşmaya başlar...
yusuf: bak seni seviyorum ben hemde deliler gibi ama sen ve benden olmaz lan valla ben sana sarılırım sen sarılmazsın ben senin için sigara gibi yanarım sen yanmazsın ben senin için ölürüm sen ölmezsin ben mecnun olurum sen leyla olmazsın o yüzden bizden olmaz kendimi kandırmayım boş yere üzmeyim kendimi boşversene zaten neyse ben kalkayım...
Sen yusuf'un söylediklerinden sonra parçalanırsın kalbin yanar boğazın düğümlenir....
sen: yusuf bi dur lütfen ben de seni deli gibi seviyorum ama sen hala melis'le çıkarken sizi izleyemem her gece ağlayıp sabah gözlerim şiş diye okulla gelmemezlik yapamazdım sen beni severken hala onlaydın ama ben seni hep sevdim hala seviyorum lütfen gitme.
yusuf'un gözleri dolar ve sana sarılır 'seni seviyorum ben o zaman' sen gülüp yusuf'un kokusunu içine çekersin'bende seni seviyorum o zaman'