Multi Medya | Min Yoongi
Bangtansonyeondan ~ Dimple
29.04.2018 💫
•••
Kaşlarımı çatarak hızlıca geri çekildim.
"Ne bok bura-" sözümü yarıda kesin şey güvenlik görevlisinin yaklaşan ayak sesleriydi.
"Kim var orda?" Yaklaşık beş dakika boyunca aynı pozisyonda kıpırdamadan durduk. Güvenlik görevlisi kimsenin olmadığına kanaat getirmiş olacak ki üst kata doğru çıktı.
Bende az önce yoongi tarafından sürüklendiğim masanın altından çıkıp, onu bekleme gereği bile duymadan güvenlik görevlisinin açık bıraktığı dış kapıdan çıktım.
Soğuk ve sert hava yüzüme çarparken derin bir nefes çektim içime.
Elimdeki eldivenleri sertçe çıkartırken, diğer yandanda holdingden uzaklaşarak arabamın olduğu yere doğru ilerledim. Arkamdan gelen ayak seslerini duyabiliyordum. Sırtımdaki çantayı ve eldivenleri arabaya doğru fırlatıp sinirle arkama döndüm.
Birkaç adım uzağımda durmuş beni süzüyordu. Sinirle üzerine doğru ilerledim.
"Ne boka oradaydın?" Lanet olsun, onları bu işe katmayacağımı baştan söylemiştim.
Kaşlarını kaldırarak sırıttı. "Önemli değil ya." beni polisten son dakikada kurtardığını ima ettiğinin farkındaydım ama umrumda bile değildi.
Bir iki adım daha yaklaşarak tam dibine girdim. "Beni kurtarman zerre umrumda değil. Ayrıca senin yardımına ihtiyacımda yok"
Sanırım beni asıl sinirlendirende buydu. Sanki ona ihtiyacım varmış gibi imalarda bulunması.
Tepksizce sadece gözlerime bakıyordu.
Sinirle arkamı dönüp ondan uzaklaştım. "Lanet olsun benden uzak dur tamam mı?! Bana bunu gelip diyen sendin ama şuan dibimdesin. Benden uzak dur yoksa canını yakarım yoongi"
Bunu yapardım. Bunu gerçekten yapardım çünkü damarıma dokunuyordu.
Hadi ama orada yakalanabilirdik!
Tamam yakalandık diyelim, hadi hapishaneyi de geçelim. O zaten zengindi her türlü kurtulurdu ama yine ben yanardım.
Ha, hapishaneyide geçin bunlar pis insanlardı. Hapisaneden çıksam bile beni serbest bırakmazlardı. Benide geçin sean'a bile zarar verebilirlerdi.
Çünkü böyle şerefsizler genelde böyle şeylerden anlardı.
"Canımı yakamazsan eko. Buna emin ol..." hışımla arkamı dönüp ona cevap verecekken ardından gelen 6'lı ile sinirlerim daha çok zıplamıştı.
Dişlerimi sıkarak elimle tae'yı gösterdim.
"Eğer bir daha böyle bokluklara buluşursan emin ol seni babandan önce ben ağzını burnunu kırarım..." onu en ilk başta barda gördüğüm de susmuştum ama böyle şeylere bulaşmaya kalkarsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʟᴛıɴ ᴠᴜʀᴜş || ᴍʏɢ
FanfictionBen sadece, sinsi çevik ve zeki bir dolandırıcıyım. Aslında ben sadece günaha düşmüş bir kız çocuğuyum... Bir adamın, en ihtişamlı detayın da takılıp günaha düşmüş bir kız çocuğuydum. ©️20180314 |